jealei Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hei, problemet er at uannsett hva jeg gjør når jeg skal rendere filmen så blir det to svarte kanter på høyre og venstre side, kan noen forklare meg åssen man fjerner dette
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Uansett format ved eksportering? DV AVI, WM og alle andre gjev svarte striper på sidene? Er dette video du har overført frå videokamera, eller er det noko du har lasta ned og importert inn i PPro? Eller kjem filene frå eit fotoapparat? Om det er ein av dei to siste som er tilfellet, er kanskje problemet at videoen har ei mindre oppløysning enn kva prosjektet er, noko som gjer at med mindre du skalerer opp videoen (Effect Controls --> Motion --> Scale) so vil du få svarte striper. Men det vil du sjå i monitoren i PPro, slik som på dette biletet: Eit alternativ (om det er dette som er problemet) er å lage eit nytt prosjekt, som har same oppløysning som videofilene.
jealei Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 jeg overførte fra dv, hvis jeg spiller av råfilmen (dvs den som blir lagra på datan nå jeg spiller den inn fra video kamera) så er det ingen svarte striper på sidene, mens hvis jeg exporterer fra adobe så blir det, det
Torbjørn T. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Uansett kva format du eksporterer i? Kva innstillingar bruker du når du eksporterer? Har høyrd om dette ein gong før, trur det var ein film med letterbox som vart eksportert i Windows Media, men om det vart nokon løysing på det kan eg ikkje hugse...
jealei Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 fant det ut, det var det med scalinga, og siden jeg ikke gidder og redigere 1t og 30min film på nytt så måtte jeg gå gjennom hvert enkelt klipp og stille opp scalinga
Torbjørn T. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Om det er det same på alle klippa, kunne du berre ha laga ein ny sekvens, dratt den gamle sekvensen inn i den nye, og justert Scale på den.
jealei Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Åssen gjør man det da? (justere scale på alle)
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Slik eg sa: I Project-vindauget finn du ein sekvens (tidslinje) som heiter Sequence 1 (trur eg). Lag ein ny sekvens: File --> New --> Sequence, og dra Sequence 1 ned i denne, på same måte som eit vanleg klipp. Den vil og fungere som eit vanleg klipp, so du kan berre merke den, gå inn i Effect Controls og justere Scale. (Det var det du meinte med scaling var det ikkje?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå