Gå til innhold

Sidegradering, (MIDI -> shuttle) strømforsyning


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg kjøpte ny maskin i september/oktober -skiftet 2005. Jeg er veldig fornøyd med datamaskinen, den leverer på alle bruksområder jeg kunne tenke meg, bortsett fra ett :) Størrelse.

 

Før jeg kjøpte denne maskinen, hadde jeg en shuttle av modellen sn41g2. Når jeg oppgraderte, valgte jeg å kjøpe nvidia 7800GT skjermkort, for å få mer ut av spillene mine. Oppgraderingen førte til at jeg valgte PCiE slot til skjermkortet.

 

På dette tidspunktet syntes jeg at de nye shuttlemodellene med PCiE var for dyre til det jeg hadde råd til, pluss at jeg var veldig usikker på hvordan strømforsyningene på shuttlene ville takle et såpass krevende grafikkort.

 

I lunsjpausen på jobb i dag, surfet jeg litt rundt på ymse sider, og siklet naturligvis over shuttlemodeller, mens jeg mimret hvor praktisk det var :)

 

Da kom jeg over denne rakkeren, som viser seg å ha ei strømforsyning på 350W.

 

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SHSN26P

 

Er det noen som har erfaringer med 7800+ kort i shuttlemaskiner?

Jeg sitter på følgende komponenter for øyeblikket. som jeg hadde flyttet over til en eventuell ny barebone;

-AMD Athlon64, 3700+ cpu

-2x 512 mb ram

-1x WDraptor 74gB

-dvd brenner

 

Ville for eksempel DVD-brenneren fungere sammen med et 7800gt kort på 350W strømforsyningen? Eller blir resultatet at jeg må børste støv av sn41g2 shuttlen som server/brennemaskin? :)

 

Jeg ber ikke om noen fullstendig analyse av spørsmålet mitt, bare om noen har erfaringer med high-end skjermkort og shuttler.

 

MvH

Andreas

Bodø

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...