macba Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kan noen gi meg en forklaring om hva ATC er? Og om hva TeamSpeak er? Og så om hva IRC er?
-Teddy- Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ATC = Advanced Tactical Center Brukes i til å lage taktikker. Godt grafisk brukergrensesnitt der personer logger seg på en server. Noen personer tegner opp løyper o.l. hvor troppene skal bevege seg. TeamSpeak = TS VoIP program. En tanke mindre brukervennlig enn Ventrilo. De går ut på det samme men overall har VT mye bedre instillingsmuligheter. IRC = Internet Rely Chat Klienter (som mIRC) logger seg på et nettverk. Det finnes mange nettverk og alle nettverk har egne kanaler. To populære nettverk er efnet og quakenet (qnet). På de forskjellige kanalene i nettverkene kan man prate med hverandre. En MYE bedre form for "gruppe msn". Også omtalt som "multiplayer notepad".
Alt-Ctrl Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 OT, begynte virkelig å lure nå, Gamle teamet mitt i LFS het ATC og var alltid aktive på TS. lol
macba Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Kan noen forklare meg hvordan IRC å ATC fungerer? Det der IRC greia---> har lasta ned mIRC.. Men jeg klarer ikke å koble meg opp til en kanal.. Å me ATC fatter jeg ikkje nokka av..
SvennAndre Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 i hoved vinduet på irc skriver du uten "": "/server irc.quakenet.org" for den typiske gaming delen av irc. Skal du til en mer "common" server, er det "/server irc.homelien.org" som gjelder. Når det har flydd forbi endel tekst, skriver du "/j #NAVNETPÅKANALEN" så kan du feks skrive "/nick DITTNICK" for å få til navn.
macba Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 i hoved vinduet på irc skriver du uten "": "/server irc.quakenet.org" for den typiske gaming delen av irc.Skal du til en mer "common" server, er det "/server irc.homelien.org" som gjelder. Når det har flydd forbi endel tekst, skriver du "/j #NAVNETPÅKANALEN" så kan du feks skrive "/nick DITTNICK" for å få til navn. 6248545[/snapback] okey.. takk, nu har jeg førstått d.... Men hva med ATC?
GOKVELD Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) ATC e en ting vetche helt ka hadde vært bra om noen forklarte d lurer på d sjøl takk førr at nettop DU leste d jeg skreiv!! Har mattetentamen i mårra F*** FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK trur d e bæst at æ lægg mæ GooooNatt Endret 5. juni 2006 av dorull_tom92
Steina Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 ATC er et program for å lage taktikker i, der de i klanen sitter å enter får gjennomgang av taktikken eller lager den. Noe likt et avansert PAINT-program med full oversikt over kartene Legger ved et eksempel-bilde som jeg tegnet opp på 2sekunder nå netopp.
-Teddy- Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 ATC er et program for å lage taktikker i, der de i klanen sitter å enter får gjennomgang av taktikken eller lager den.Noe likt et avansert PAINT-program med full oversikt over kartene Legger ved et eksempel-bilde som jeg tegnet opp på 2sekunder nå netopp. 6250670[/snapback] EeEEeeEk! DU viser oss taktikkene deres! *løpe til k-mouse og gi han über tacc bilde*
Steina Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 ATC er et program for å lage taktikker i, der de i klanen sitter å enter får gjennomgang av taktikken eller lager den.Noe likt et avansert PAINT-program med full oversikt over kartene Legger ved et eksempel-bilde som jeg tegnet opp på 2sekunder nå netopp. 6250670[/snapback] EeEEeeEk! DU viser oss taktikkene deres! *løpe til k-mouse og gi han über tacc bilde* 6250932[/snapback] Tull, jeg sa det var den jeg brukte 2 sekunder på. Ikke den klanen har brukt alle kamper på å finpusse! INGEN VITS Å FØLGE DEN!11!!1 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) ATC er et program for å lage taktikker i, der de i klanen sitter å enter får gjennomgang av taktikken eller lager den.Noe likt et avansert PAINT-program med full oversikt over kartene 6250670[/snapback] Tror ikke det var det han ville ha svar på. Det er jo begrunnet lenger opp hva det er. Men hvordan man kobler seg til en server. Ka man skal skrive i de forskjellige boksene... Det vil no i alle fall jeg vite. jajajajajaja.bmp Endret 6. juni 2006 av dorull_tom92
Elendil Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den øverste felter er namnet, samme kva du kaller det. Så kjem IP, port, brukernamn passord.
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den øverste felter er namnet, samme kva du kaller det. Så kjem IP, port, brukernamn passord. 6252821[/snapback] klarte d ikke jeg
-Teddy- Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den øverste felter er namnet, samme kva du kaller det. Så kjem IP, port, brukernamn passord. 6252821[/snapback] klarte d ikke jeg 6252873[/snapback] Du må ha en ATC server oppe som du kan koble deg til.
GOKVELD Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Den øverste felter er namnet, samme kva du kaller det. Så kjem IP, port, brukernamn passord. 6252821[/snapback] klarte d ikke jeg 6252873[/snapback] Du må ha en ATC server oppe som du kan koble deg til. 6252924[/snapback] Mener du at jeg må starte bf2 å gå på den serveren og så koble meg til med ATC?
-Teddy- Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nei. Det må være en egen ATC server som noen har satt opp. Denne kan du koble deg til. Eventuelt kan du lage en selv som andre kan koble til. La ip osv som står der stå. Fyll ut de andre feltene (om du vil). Nå kan andre personer kontakte din ATC server.
Steina Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 ATC har INGEN TING med Battlefield 2 å gjøre. Det er et eget program med bilder av BF2 kartene. En setter opp server som de andre kan koble seg til slik at alle ser den samme tegningen. Sjønner du mere nå? Du kan trykke på OFFLINE, da kan du tegne uten å måtte ha server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå