Gå til innhold

når kommer det nye realms?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta deg en tur ut i sola da vettu=) legg deg på stranda med pils å nyt livet.

6199196[/snapback]

Ikke nevn det engang ;) .

 

Har visstnok kommet nye realmer i denne uka, men uheldigvis var det migration-realms :( . For å være helt ærlig, tviler jeg at det kommer nye realms med det første.

Lenke til kommentar

Har lett meg gjennom en del tråder på de offisielle world of warcraft foraene og slik det har seg nå er det lite sannsynlig at et nytt realm blir gjort tilgjengelig med det første. Årsakene til det er først og fremst at det nå er en haug med PvP servere som er low-pop og recommended. Med andre ord er det mer enn nok serverkapasitet for flere spillere. Slik jeg har skjønt det er det for øyeblikket prioritert og gjenopplive døde realms fremfor å åpne nye, slik at spillermassen blir spredd enda tynnere ut. Ingenting av dette står i klartekst, men man trenger ikke å være spesielt begavet for og skjønne at det er det som er ståa per dags dato.

 

Hvis jeg var deg ville jeg gitt blaffen i å vente på en ny server og heller finne en low-pop.

Lenke til kommentar
Har lett meg gjennom en del tråder på de offisielle world of warcraft foraene og slik det har seg nå er det lite sannsynlig at et nytt realm blir gjort tilgjengelig med det første. Årsakene til det er først og fremst at det nå er en haug med PvP servere som er low-pop og recommended. Med andre ord er det mer enn nok serverkapasitet for flere spillere. Slik jeg har skjønt det er det for øyeblikket prioritert og gjenopplive døde realms fremfor å åpne nye, slik at spillermassen blir spredd enda tynnere ut. Ingenting av dette står i klartekst, men man trenger ikke å være spesielt begavet for og skjønne at det er det som er ståa per dags dato.

6219738[/snapback]

Hva med å presse alle de low-pop realmene sammen til en kjempestor realm, også mekker de en ny en? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...