Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Artifacts i ALLE spill?


Anbefalte innlegg

Inntil for ca. en ukes tid siden fungerte alt fint, men nå begynner det å lagge og jeg får artifacts og rare farger og freezups etter et par min i alle spill jeg prøver å spille uansett hvor mye eller lite de krever.

Dette er meget frustrerende og jeg har ikke den fjerneste anelse om hva som forårsaker det, hjelp meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpnet kabinettet, det var noe støv, ikke voldsomme mengder, men jeg fjernet det, og problemet er der fortsatt.

Jeg har ikke problemer med noen andre ting, som brenning, exstracting, se filmer, osv. Jeg har også prøvd å installere skjermkort driverne på nytt uten at det hjalp noe videre.

 

 

 

Edit: Virker som om viftene fungerer bra, virker også som skjermkortet funker som det skal, men allikevel freezer alle spill.

 

Kjørte DxDiag testene og alle var suksessfulle.

 

 

Hjelp?

Endret av PineApple
Lenke til kommentar

Høres ut some noe går varmt inni der ja.

Prøv å senk romtemperaturen i rommet med et par grader og se om det hjelper en en liten stund.

En måte å gjøre det på er å åpne vinduet et par timer.

Har du mulighet til å klokke ned skjermkortet ditt så kan du jo prøve på det og se om det hjelper. Da har du hvertfall feilsøkt for varmeutvikling på skjermkortet ditt.

Hadde en PC som fungerte fint om vintern og hadde artifacts og hang om sommerm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...