værdama Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hei, jeg trenger gode addons til warrior, jeg er glad i pvp og like så glad i pve, trenger tanke addons og pvp addons. hadde vært kjekt med noen annerledes Action bars og sånt. warrior addons i seg selv hadde vært kjett takk
Gjest Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Scrolling combat text, move anything for å fortørre untiframesene, og ikke noe spesielt mer enn det.
værdama Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Scrolling combat text, move anything for å fortørre untiframesene, og ikke noe spesielt mer enn det. 6195640[/snapback] hvorfor i all verden skulle jeg trenge og forstørre untiframsene?
Gjest Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra.
different Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra. 6195916[/snapback] www.brilleland.no Hp baren ser lik ut for alle klasser med default ui.
værdama Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra. 6195916[/snapback] Ahh, skjønner takk for tipset hvertfall.
Thraze Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra. 6195916[/snapback] www.brilleland.no Hp baren ser lik ut for alle klasser med default ui. 6196545[/snapback] :!: Den reply'en fortjener en reply Good answer
værdama Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra. 6195916[/snapback] www.brilleland.no Hp baren ser lik ut for alle klasser med default ui. 6196545[/snapback] :!: Den reply'en fortjener en reply Good answer 6197022[/snapback] Ferdig med OT nå? hold dere til topic. takk
AT1S Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt. Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra. 6195916[/snapback] www.brilleland.no Hp baren ser lik ut for alle klasser med default ui. 6196545[/snapback] Haha, bra svart.
Morgh Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 trenger ikke no spess addon til warrior l2playurclaz hehe jeg bruker bare en mod som kalles sexymod^^ den er ganske bra, men har ikke no spess til warrior
Cheshire Cat Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ingen classer som "trenger" addons, noen er kjekk å ha.. klarer du ikke å holde øye med hp baren din har du to alternativer: a) skaffe deg briller b) slutte med pvp
værdama Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 (endret) trenger ikke no spess addon til warrior l2playurclaz hehe jeg bruker bare en mod som kalles sexymod^^ den er ganske bra, men har ikke no spess til warrior 6199052[/snapback] jeg tenkte heller på diverse addons som map i wsg uten og trykke på "m" og så videre jeg kan spille klassen min..... Edit: Moderator kan stenge tråden, tråden er blitt til en OT tråd. Endret 29. mai 2006 av værdama
_Eirik_ Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker StanceCycle. http://curse-gaming.com/en/wow/addons-2585...tancecycle.html Lar deg remappe stance hotkeys til scroll.
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Bare sørge for å ikke ha noe mindre enn en 19" skjerm og ikke større oppløsning enn 1200 Uansett bruker ikke jeg en spesiell warrior addon. Ellers bruker jeg titanpanel, itemrack, critline, procwatch ...men alt er ikke spes for warrior. Men det finens jo nesten hundrevis av addons for alt mulig rart til warrior...aggrowatch etc..men i bunn og grunn så kan enkelte slike addons gjøre det mer uoversiktelig og forvirrende enn default.
sunnhetsmannen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 jeg tenkte heller på diverse addons som map i wsg uten og trykke på "m" og så viderejeg kan spille klassen min..... 6199343[/snapback] Når du er i battleground holder du inne shift mens du trykker på battleground ikonet på minimapet(den knappen hvor du får opp resultatet og hvor mange som er i battlegorund). Da får du opp ett lite gjennomsiktig kart over battleground. Dette står forresten når du holder muspekeren over ikonet...
Sneglen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Selv synes jeg MTLove er en temmelig grei addon å ha når jeg tanker. Mouseover-tooltip som viser hvem som har aggro mot den mobben du holder over. Ellers bruker jeg mange andre addons, men det er ingen jeg kommer på som er spesielt rettet mot warriors, da annet enn MTLove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå