Gå til innhold

Addons til Warrior.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg trenger gode addons til warrior, jeg er glad i pvp og like så glad i pve, trenger tanke addons og pvp addons. hadde vært kjekt med noen annerledes Action bars og sånt. warrior addons i seg selv hadde vært kjett :) takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scrolling combat text, move anything for å fortørre untiframesene, og ikke noe spesielt mer enn det.

Skrevet
Scrolling combat text, move anything for å fortørre untiframesene, og ikke noe spesielt mer enn det.

6195640[/snapback]

hvorfor i all verden skulle jeg trenge og forstørre untiframsene? :)

Skrevet

I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt.

Når det er noen småe blider opp i hjørnet er ikke det så bra.

Skrevet
I PvP er det viktig å se på livene og sånn. Warrior og rogue har det litt vanskligere enn mages f.eks. Warriors og rogues må holde seg i neranger og overleve hele tiden. time alt.

6195916[/snapback]

www.brilleland.no

Hp baren ser lik ut for alle klasser med default ui.

Skrevet

6195916[/snapback]

Ahh, skjønner :) takk for tipset hvertfall.

Skrevet

6195916[/snapback]

www.brilleland.no

6196545[/snapback]

:!:

Den reply'en fortjener en reply :D Good answer :thumbup:

Skrevet

6195916[/snapback]

www.brilleland.no

6196545[/snapback]

:!:

Den reply'en fortjener en reply :D Good answer :thumbup:

6197022[/snapback]

Ferdig med OT nå? hold dere til topic. takk

Skrevet

6195916[/snapback]

www.brilleland.no

6196545[/snapback]

Haha, bra svart.

Skrevet

trenger ikke no spess addon til warrior :p l2playurclaz :p hehe

jeg bruker bare en mod som kalles sexymod^^ den er ganske bra, men har ikke no spess til warrior

Skrevet (endret)
trenger ikke no spess addon til warrior :p l2playurclaz :p hehe

jeg bruker bare en mod som kalles sexymod^^ den er ganske bra, men har ikke no spess til warrior

6199052[/snapback]

jeg tenkte heller på diverse addons som map i wsg uten og trykke på "m" og så videre

jeg kan spille klassen min.....

Edit: Moderator kan stenge tråden, tråden er blitt til en OT tråd.

Endret av værdama
Skrevet

Bare sørge for å ikke ha noe mindre enn en 19" skjerm og ikke større oppløsning enn 1200 :)

Uansett bruker ikke jeg en spesiell warrior addon. Ellers bruker jeg titanpanel, itemrack, critline, procwatch ...men alt er ikke spes for warrior.

Men det finens jo nesten hundrevis av addons for alt mulig rart til warrior...aggrowatch etc..men i bunn og grunn så kan enkelte slike addons gjøre det mer uoversiktelig og forvirrende enn default.

Skrevet
jeg tenkte heller på diverse addons som map i wsg uten og trykke på "m" og så videre

jeg kan spille klassen min.....

6199343[/snapback]

Når du er i battleground holder du inne shift mens du trykker på battleground ikonet på minimapet(den knappen hvor du får opp resultatet og hvor mange som er i battlegorund). Da får du opp ett lite gjennomsiktig kart over battleground.

Dette står forresten når du holder muspekeren over ikonet...

Skrevet

Selv synes jeg MTLove er en temmelig grei addon å ha når jeg tanker. Mouseover-tooltip som viser hvem som har aggro mot den mobben du holder over. Ellers bruker jeg mange andre addons, men det er ingen jeg kommer på som er spesielt rettet mot warriors, da annet enn MTLove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...