-Shaq- Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 PvP serveren er fryktelig ustabil for øyeblikket... "world server down" disconnects osv.... dette + tards som spammer alle kanaler mulig :/ Kjipt for oss som faktisk gjør noe på testserver (teste naxx e. g.) 6237378[/snapback] Enig. + mange noobs som raider storbyer som Ogr,SW,IF osv.
Xtra Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeppsann, raid av storbyer = server crash (som oftest) Noen som vet hvor mange det er plass til på Test serverne? virker som en uendelig mengde.. for å si det slik.. ignore list er full EDIT: Kom meg inn i Naxxramas raid, men world servern gikk ned, kjipern. men men er nok ikke så lenge til Naxxramas går live uansett, så np. Endret 3. juni 2006 av Xtra
-Shaq- Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Off, nå er jeg temmelig irritert ! Har vært i kø siden 14:00 og ca klokka 18:00 ble jeg disconnected og da var jeg på ca 1000 i kø. Begynte på nytt å kom inn ca halv tolv. Da kommer det opp : "worldserver is down" og "disconnected from server". Irriterende.
Xtra Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ga opp jeg, selvom jeg har veldig lyst til å prøve Naxx og/eller en endgame mage.
-Shaq- Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg ga opp jeg, selvom jeg har veldig lyst til å prøve Naxx og/eller en endgame mage. 6237455[/snapback] Jeg har IKKE tenkt å gi opp
brannmannsam Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Men ett lite spørsmål. Er naxx åpen? får bare "teleport abort, Instance not found" ett-eller-annet jeg..
Grabby Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Men ett lite spørsmål. Er naxx åpen? får bare "teleport abort, Instance not found" ett-eller-annet jeg.. 6239697[/snapback] Du må være i et raid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå