Luchy Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Har nettopp vært på LAN, og nå som jeg har kommet hjem så sliter jeg med å få internette til å fixe på PC'n min. Det vises at f.eks tar ut kabelen så kommer det opp at den blir frakoblet. spurte en jeg kjenner og han sa det hadde noe å gjøre med nettverksinnstilingene, men jeg vet dessverre ikke hva jeg kan gjør får å fikse det. noen som vet og kan hjelpe meg? Edit: Har fått den hjelpen jeg trengte, så det er ikke vits å poste mere her. Steng Posten Endret 27. mai 2006 av Luchy
hugRmunR Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Det vises at f.eks tar ut kabelen så kommer det opp at den blir frakoblet. 6192261[/snapback] Det skal da stå at den er frakoblet... Når den er frakoblet... Men anyhoo, har du stilt inn at du skal motta IP automatisk? Endret 27. mai 2006 av Northern
Luchy Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Det vises at f.eks tar ut kabelen så kommer det opp at den blir frakoblet. 6192261[/snapback] Det skal da stå at den er frakoblet... Når den er frakoblet... Men anyhoo, har du stilt inn at du skal motta IP automatisk? 6192475[/snapback] hvordan stiller jeg inn det?
Armageddon Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det vises at f.eks tar ut kabelen så kommer det opp at den blir frakoblet. 6192261[/snapback] Hehe.. Det du mener er at pc'en vet at kabelen er koblet/ikke koblet til? Gå inn på nettverkskoblinger og høreklikk på dne koblingen du har der for og få frem egenskapene. Gå inn på TCP/IP egenskapene å fiddle litt der. Prøv automatisk. Om det ikke går har du kanskje en fast ip og sånt du må skrive inn.. OT: Har dette med noe å spill å gjøre??
Luchy Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 (endret) ok skal sjekke det ut nå OT: har ikke sagt at det har noe med spill å gjøre Edit: Tusen takk, det var hele problemet. Glømte av at vi skiftet på den, men nå virker alt. Tusen takk Endret 27. mai 2006 av Luchy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå