Gå til innhold

Finnes det "buss simulator" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det går jo også ann å laste ned busser til 18 Wheels of Steel spillene.

Så du kan jo cruise rundt freeride med de..

6202221[/snapback]

Link? :dribble:

6202227[/snapback]

du kan sjekke ut TruckPol Forumet.

Mye nedlasting derfra, og mange linker til andre sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, hadde vært digg meg en bussimulator. Elsker å kjøre buss i spill. Husker jeg brukte å late som jeg kjørte buss i Midtown Madness 1 og 2, stoppet på busstop, fulgte trafikken/trafikklysene osv. :love:

6199107[/snapback]

Om dere busselskere skal få et skikkelig rush, kan dere jo begynne som busssjåfører. Du trenger lappen da.. ;) Har kjørt nok buss i mitt liv jeg..altså..kjørt med buss.

Skrevet
Åh, hadde vært digg meg en bussimulator. Elsker å kjøre buss i spill. Husker jeg brukte å late som jeg kjørte buss i Midtown Madness 1 og 2, stoppet på busstop, fulgte trafikken/trafikklysene osv. :love:

6199107[/snapback]

Om dere busselskere skal få et skikkelig rush, kan dere jo begynne som busssjåfører. Du trenger lappen da.. ;) Har kjørt nok buss i mitt liv jeg..altså..kjørt med buss.

6203228[/snapback]

var det gøy? :cool:

Skrevet

Å være rutebusssjåfør må være kjedlig og stressende.

Turbuss derimot, det ser kjekt ut.

Skal ta lappen på buss når den tid kommer, så jeg får kjøre det litt :)

Skrevet

Det er vel hva du gjør det til, da :) Er du typen som er sprudlende glad, får du mye positiv respons fra passasjerene.. Er du gretten eller gir uttrykk for at jobben er et ork, kan passasjerene virke kalde og likegyldige.

Skrevet
Det er vel hva du gjør det til, da :) Er du typen som er sprudlende glad, får du mye positiv respons fra passasjerene.. Er du gretten eller gir uttrykk for at jobben er et ork, kan passasjerene virke kalde og likegyldige.

6204051[/snapback]

hadde eg vært buss sjåfør hadde eg vært sprudlende å glad dagen land :) å jobbe som "buss råner" hadde ikkje gjort meg nokke...

presset bussen maksimalt av det den greier over alt :cool:

Skrevet

hadde eg vært buss sjåfør hadde eg vært sprudlende å glad dagen land :) å jobbe som "buss råner" hadde ikkje gjort meg nokke...

presset bussen maksimalt av det den greier over alt  :cool:

6204101[/snapback]

Klarte presse flybussen opp i 115 i går. Men det var i nedoverbakke da ;)

Skrevet

6204101[/snapback]

6204242[/snapback]

hadde du fjerna sperra, så hadde den vel gått i 150 :)

Eller er det bare liten maskin uten sperre i de bussene?

Skrevet

6204101[/snapback]

6204242[/snapback]

hadde du fjerna sperra, så hadde den vel gått i 150 :)

Eller er det bare liten maskin uten sperre i de bussene?

6205315[/snapback]

Alle de nye har sperre så de går bare i 100. Men de eldste har ikke dette. Men de klarer bare passere 100 om det går nedover.

Men favoritten min er nok de nye bussene med 12-trinns manuell girkasse med helelektronisk gir og clutch. De holder 100 uansett hvor bratt det går opp eller ned.

For håpe det finnes verksted i BusDriver som fjerner sperra på de :tease:

• 2 uker senere...
Skrevet

Tokyo Bus Guide fra det herrens år 1999. Ett buss spill for DC, kan med nød kalles simulator. Du kjører en buss sett uttenfra, må overholde trafikkregler + rutetider, er og viktig å bruke blinklys og huske å stoppe på buss-stoppene.

Ett ganske underholdende spill, men det er og sykt vanskelig, tror det kun kom ut i japan, men det går fint å spille den japanske versjonen.

Skrevet
Tokyo Bus Guide fra det herrens år 1999. Ett buss spill for DC, kan med nød kalles simulator. Du kjører en buss sett uttenfra, må overholde trafikkregler + rutetider, er og viktig å bruke blinklys og huske å stoppe på buss-stoppene.

Ett ganske underholdende spill, men det er og sykt vanskelig, tror det kun kom ut i japan, men det går fint å spille den japanske versjonen.

6279124[/snapback]

det går ikkje an å laste ned, er det et betalings spill, og siden det kun kom ut i Japan, hvordan skal vi da få tak i det i Norge?

Skrevet

6279124[/snapback]

det går ikkje an å laste ned, er det et betalings spill, og siden det kun kom ut i Japan, hvordan skal vi da få tak i det i Norge?

6279156[/snapback]

Det er et Dreamcast spill. Du vet, segas forrige konsoll, det går sikkert ann å impotere, eller *host host*

Tror og det kom en oppfølger til ps2, sikkert lettere å skaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...