Kasu Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Noen som husker hvordan man kan bruke kista til Arch-Mage'n etter at man har blitt Arch-Mage? Hva er det man kan putte oppi der? Hvor lenge skal det ligge osv.?
Campin Carl Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 du kan kopiere ingredienser der en gang i uken og du får 10 til den av ingrediensen du kopierer ,den skal ligge der bare 24 timer
Aroaro Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Noen som husker hvordan man kan bruke kista til Arch-Mage'n etter at man har blitt Arch-Mage? Hva er det man kan putte oppi der? Hvor lenge skal det ligge osv.? 6188831[/snapback] noen som har klart å koppiere nirnrot
Campin Carl Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 nirnroot er den eneste ingrediensen som det ikke er mulig å kopiere,Pga av questen om den. jeg anbefaler dere en kikk her for eksempel
Peppep Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg må si at jeg ble dypt skuffet da jeg ble Arch-Mage og fant ut at jeg ikke kunne kopiere Nirnrootene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå