Gå til innhold

Playstation on PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om noen vet eller har en sånn program for å kunne spille playstation på pc. Har selv supernintendo program. Savner veldig mye playstation... :(

mvh takk.

Endret av Leasch
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om noen vet eller har en sånn program for å kunne spille playstation på pc. Har selv supernintendo program. Savner veldig mye playstation... :(

mvh takk.

6182965[/snapback]

kan du sende den nintendo greia? :dribble:

hvilke av de emulatorene funker best (PS2), har kommet over noen som ikke funker i det hele tatt :(

Skrevet

mvh takk.

6182965[/snapback]

kan du sende den nintendo greia? :dribble:

hvilke av de emulatorene funker best (PS2), har kommet over noen som ikke funker i det hele tatt :(

6183508[/snapback]

Jeg også fant noe PS emulatorer men de fungerer heller ikke. Tror ikke at den er gratis.

70,9 mb. Og din adresse e? Kan prøv å slenge over msn om du vil. Og hvis det går. Har også med en full pakke av spill.

Skrevet

Playstation er jeg litt skeptisk til av emulatorer, er ikke mange som funker ordentlig samt at du enten trenger ISO fil eller selve spillet for å spillet.

Nintendo (Super) anbefaler jeg Snes9X. Er vel den Win emulatorern som fungerer best.

Skrevet

Jeg fikk den til å funke! Har funnet den BIOS drit. Ok, nå trenger jeg finne et spill (som jeg seff. ikke har) Noen som vet ei god sia med PS spill?

Skrevet
Jeg fikk den til å funke! Har funnet den BIOS drit. Ok, nå trenger jeg finne et spill (som jeg seff. ikke har) Noen som vet ei god sia med PS spill?

6183941[/snapback]

hvilken brukte du og hvordan? :)

Skrevet (endret)

Her er emulatoren http://www.emulator-zone.com/doc.php/psx/psxeven.html

Her er BIOS FILE *Fjernet*

Har ikke prøvd å kjøre spill, men den blokkerings greia forsvant! :D Så nå prøver jeg å finne PS spill - 2 timer uten resultat. Skal prøve igjen senere.

ps. si ifra hvis noen har funnet et PS spill..

ps. også limmer du inn BIOS FILE på den simulator mappe som heter BIOS.

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)
Her er emulatoren http://www.emulator-zone.com/doc.php/psx/psxeven.html

Her er BIOS FILE *Fjernet*

ePSXe er bedre enn PSXeven syns jeg, den var enklere å få til å funke hvertfall

http://www.epsxe.com/ :love:

tror det er ulovlig å laste ned PSX BIOS'er med mindre du eier en PS1 selv,vet ikke helt

spill kan du lett finne ved å søke i google på (sett inn navn på spill her)PSX ISO

tror også dette er ulovlig å laste ned medmindre du eier spillet. men mange av

PS1 spillene selges ikke lenger så...... :p

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Du sier at du fikk den til å fungere. Men da måtte du ha et eller annen spill. Hvor fant du spillet? Det er det jeg prøver å finne i nu snart 4 timer...

ps. eller hadde du original spill plate?

Endret av Leasch
Skrevet

Det er nok verken lov å laste ned PS spill eller PS BIOS. Gjelder for alle systemer, om du ikke eier spillet selv så er det nok ikke lov.

Skrevet
Det er nok verken lov å laste ned PS spill eller PS BIOS. Gjelder for alle systemer, om du ikke eier spillet selv så er det nok ikke lov.

6186270[/snapback]

jaja jeg hadde PS2, men så solgte jeg det.....funker denne emulatoren på PS2 også?

Skrevet

6186270[/snapback]

jaja jeg hadde PS2, men så solgte jeg det.....funker denne emulatoren på PS2 også?

6186341[/snapback]

Tror det, hvis du limer inn den BIOS filen. SKal undersøke dette. Trenger bare et spill............................

Skrevet

6186270[/snapback]

6186341[/snapback]

Da har du ikke Playstation lengere :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...