Gå til innhold

Par spm ang retur av mp3 spiller til datakjeden


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en zen sleek mp3 spiller som erstatning da min zen touch ikke virket som den skulle.

 

Men greia er den: at jeg presterte og tråkke på mp3 spilleren et par uker etter at jeg fikk den :no: så det ble en sprekk i skjermen, men den virket som den skulle fortsatt, sprekker har ikke no og si på skjermen virkemåte (alt kan leses) så for en tid tilbake, ca et halvt år etter jeg tråkket på den, så ville den ikke skru komme til musikken, kommer no tull om at den gjør noe i libary og sånn står den en time ca, får den kommer inn men, da er all musikken borte, så når jeg kobler den til pc`n så finner ikke pc`n den.

 

så det jeg lurer på: gjelder fortsatt garantien? skulle ikke tro at det var feilen at jeg tråkket på den for et halvt år siden da den virket perfekt ellers, og den har blitt brukt mye (2-3 timer hver dag ca)

 

Mvh Kim64

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

 

Har du prøvd å kjørt en Cleanup på mp3 spilleren din?

 

Under er det lite hull med en Reset knapp på, om jeg ikke husker helt feil så skal du stikke en liten binders inn der og trykke og holde den inne. Samtidig trykker du og holder inne powerknappen, men du slepper reset knappen (ikke slipp powerknappen, men hold den) da vi du komme til en såkalt "Recovery Mode" hvor du kan gjøre forskjellige ting, deriblant cleanup.

 

.....Husker ikke helt om det er powerknappen du må holde inne, hvis ikke det fungerer, trykk på Reset og hold den, trykk samtidig på Play knappen, slippp resetknappen (ikke slipp Playknappen) til du kommer til "recovery mode"

 

Mvh

MEG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...