Gå til innhold

Microplex lyver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tida er kommet for å bytte ut hjemmelagd viftestyring til noe litt mer avansert som også inkluderer temp følere.

DigiDoc5 står øverst på lista, og jeg surfet innom microplex. Microplex skriver da ordrett: "Digital Doc 5 gir deg muligheten til å overvåke temperatur, voltstyrke og hele 8 vifter - alt fra samme enhet. Dette gir deg bedre beskyttelse mot overoppheting og tap av data og hardware." - Tatt i fra http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DDOC5S

Mens MacPower, som lager DigiDoc5 sier: "Simultaneously gauges the temperature, monitor voltage, and monitor the fans of up to four different system devices: Facilitates objective scientific analysis or MIS investigation." - Tatt i fra http://www.macpoweronline.com/store/dd5s4.htm

Noen som har erfaring i hva som er riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Crinos skrev (2002-10-08 04:25):

Tida er kommet for å bytte ut hjemmelagd viftestyring til noe litt mer avansert som også inkluderer temp følere.

DigiDoc5 står øverst på lista, og jeg surfet innom microplex. Microplex skriver da ordrett:
"Digital Doc 5 gir deg muligheten til å overvåke temperatur, voltstyrke og hele 8 vifter - alt fra samme enhet. Dette gir deg bedre beskyttelse mot overoppheting og tap av data og hardware."
- Tatt i fra

Mens MacPower, som lager DigiDoc5 sier:
"Simultaneously gauges the temperature, monitor voltage, and monitor the fans of up to four different system devices: Facilitates objective scientific analysis or MIS investigation."
- Tatt i fra

Noen som har erfaring i hva som er riktig?

Neste gang du lurer på om et produkt har x eller y av en ting så vil jeg anbefale deg å ha det som overskrift og ikke at en (seriøs)webshop skal fare med løgn. Husk at dette synes på forsiden av hardware.no og derfor er det greit å gi "tiltalte" tvilen til gode.

Skrevet

Oi.. Ser nå at det var en VEEEEEEEEEldig gal topic.

(og at jeg burde slutte å poste 5 om morgenen)

Dypt beklager til Microplex, som er leketøybutikk #1 for oss som har passert Brio stadiet! :smile:

Men.. når man er tilbake til DigiDoc.

Det finnes altså 2 varianter har jeg nå lært, på en veldig eh.. kjedelig måte!

MEN, ingen av varriantene har en funksjon jeg gjærne skulle hatt. (og mener å si at jeg har lest at en annen dubbeditt har). Muligheten for å stille inn:

1. temperetur x = vifte @nRMP

2. temperatur x+10 = vifte @ 2nRMP

Kort og godt, høy og lav RPM instilling på samme vifte. (akkurat som vippebryterene mine gjør i dag)'

Skrevet

HEEEEEy! Wolfbuddy!

Om PC'n tar kvelden nå, så er det mulig at jeg sprekker på en Quad P4 Xeon. (om det blir, så blir det ikke mer enn 1.8Ghz'n x 4. Men burde holde litt det også). 4 stykk 2.8Ghz kommer alene på 25k, og SÅ mye penger skal jeg ikke bruke. Må ha noe mer futt i bilen også! :wink: (lurte på om jeg skulle ned til Tyskland, montere en feita kompressos eller noe slikt no).

Skrevet

Alle lyver, - den som benekter det lyver.

Og om du er misfornøyd, - får du klage. Heller ikke presten, skolelæreren eller statsministeren er fri for løgn. Og langt fra når det gjelder penger. Så lyv litt selv du, - men løs oppgavene du vil ha orden på uten å lage det problematisk. :razz:

Skrevet

En liten sprek BMW :smile:

Er harry på to fronter jeg... modder PC'n og stasher bilen. Igjen, takk til Microplex for fete devicer som er u-nyttige å ha i bilen. Men show må man jo la/lage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...