Gå til innhold

Kjøp av Xbox 360 på Lefdal

Sville

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Jeg bare lurer på om det er forskjellige priser på hjemmesiden eller på selve butikken?

Ser det koster 2 995,- på hjemmesiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på expert, lefdal, elkjop, datakjeden. men ingen av dem var billigere enn på nettet...så det lønner seg å kjøpe den på nettet..

men gjør det du selv vil :thumbup:

Skrevet
var på expert, lefdal, elkjop, datakjeden. men ingen av dem var billigere enn på nettet...så det lønner seg å kjøpe den på nettet..

men gjør det du selv vil :thumbup:

6177999[/snapback]

Men kjøper jeg den på nettet, Hvor mye må jeg betale i porto da?

Skrevet

når jeg bestilte meg xbox 360 på nettet, kjøpte jeg med en ekstra kontroll, og prisen landet på 3494 kr(på elkjop.no) som vil si ca 150 kr i porto....anbefales, det er en del billigere enn i butikk.

ps. elkjop.no har trådløs kontroll til 330kr i forhold til butikk 499 kr, så det blir en del billigere.... :thumbup:

Skrevet
Noen som vet om stor pakka til 3000?

Ikke netthandel.

6177763[/snapback]

Kamerat av meg kjøpte premium pakken for 2895 på Elkjøp i haugesund. (Raglamyr). På Stord, der vi er fra, kosta samme pakken på Elkjøp Stormarked 3400.
Skrevet
Noen som vet om stor pakka til 3000?

Ikke netthandel.

6177763[/snapback]

Kamerat av meg kjøpte premium pakken for 2895 på Elkjøp i haugesund. (Raglamyr). På Stord, der vi er fra, kosta samme pakken på Elkjøp Stormarked 3400.

6182421[/snapback]

Jeg kjøpte også premium pakka på elkjøp den 2 desember.. dagen den ble sluppet i norge for 2895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...