Drevvatne Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Lurte bare på om det er noen her som noen gang har lest gjennom License Agreement eller Terms of Use når de instalerer spill? Jeg har aldri gjort det og kommer neppe til å gjøre det heller .......
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Har aldri gjort det. Er jo ingen vits, man skjønner da hva de vil at du ikke skal gjøre Såvidt jeg har fått med meg kan de ikke bruke det som noe form for kontrakt om det blir rettsaker allikevel.
Drevvatne Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 De kan vel bruke det mot deg i et eventuelt søksmål tror jeg. Man "skal" jo lese gjennom det. Husker første gangen jeg skulle innstalere et prog på min første PC. Leste gjennom hele License Agreement... hehe:p det tok sin tid det
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Det var jo nylig et større antall folk som fikk kontoen sin stengt i world of warcraft, og selv om eula-tingen dems sa at de reserverte retten til å kødde med kontoene til folk uten at de skulle få igjen pengene de har forskuddsbetalt, så var det noen som kan mer om lover enn meg som sa at den ikke ville holde i en eventuell rettsak  Poenget mitt er vel at hvis de sniker inn no ulovlig i den ToU-tingen så hjelper det lite! Og alt det andre burde man jo skjønne allikevel, så da leser man det ikke Endret 25. mai 2006 av Slettet+214asdf125
Max_Drunk Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 next next next next og next er alt jeg ser og trykker på
B4stian Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er ikke sålenge siden jeg leste om at de hadde lagt inn noe inni den boksen med tekst... den første som leste det kunne sende en mail og få noen gratis ting eller noe sånt.  Var vel en god del måneder (kanskje år) senere en sendte inn dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå