Gå til innhold

Bug i WoW? - rested bonus

Anbefalte innlegg

Skrevet
QUOTE(bandreas @ 25/05-2006 : 18:27)

Jeg tror ikke rested xp går max til 1 og 1/2 lvl. Hvorfor? Fordi jeg akkurat har startet med å lvl'e shamanen min igjen. Den hadde akkurat kommet til 48. Jeg dro til the hinterlands og questet der til 49. Og jommen hadde jeg ikke en hel lvl til med rested xp. Og jeg fortsatte til lvl 50 (dinga i dag) og nå har jeg også en hel lvl til med rested xp  konservativ_woot.gif Har ikke gjort mange quest, men heller ikke få...  men igjen ikke nok til at det skal "dekke over 1 lvl" inv_biggrin.gif

Eneste forklaringen kan være at etter 1 og 1/2 lvl går det veeeldig sakte med rested xp. Shamanen min hadde stått i Oggy i ca 5 mnd...

*

Bullshit. PROOF

Altså, jeg skriver ikke inn her for å ljuge. :no: Skal lvl'e til 51 nå og se om det er igjen noe mer. Tro hva du vil, men å lvl'e fra 48-51 bare ved å gjøre questene i Hinterlands (har KUN gjort de gitt i Raventusk Village) gir deg ikke 3 lvl's med xp alene ;)

6181839[/snapback]

Altså, du får ikke rested etter 1,5 level uansett hvor mye du venter, det kan ikke diskuteres siden det bare er sånn^^ Og quests tar heller ikke resteden din -_-

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe tro meg, jeg kan denne regelen. Derfor jeg fikk litt sjokk når jeg aldri så den lille "streken" på xp baren som sier at her slutter rested xp'n din. Logger inn litt senere i dag når jeg har dinga 51. Skal oppdatere da ;)

EDIT: Derfor jeg også posta innlegget fordi jeg browsa igjennom her samtidig som jeg fløy ned til hinterlands fra UC. Har ingen logisk forklaring på det, men det er rene fakta :cool:

Endret av bandreas
Skrevet
Altså, jeg skriver ikke inn her for å ljuge. 

6181839[/snapback]

Det gjør ikke blizzard heller. Sikker på at du ikke bare har oversett at du har truffet streken, og at du en level eller to har spilt på normal xp rate, men trodd det var rested?

Skrevet
max rested bonus er 1.5 levels. Rested bonus gjelder KUN for kill av mobs.

Dvs at hvsi du har rested 10000xp, og dreper mobs for 5000, leverer in quests for 12000, har du fremdeles 5000 xp igjen med rested bonus.

du vil se markøren for hvor mye rested du har når du går tom for rested på samme lvl som du er på. Den vil flytte seg når du får XP for andre ting enn å drepe mobs.

Hvis du ikke bruker opp rested bonusen du har bygget opp, vil du bygge PÅ den resteden du har igjen, helt til du på ny har 1.5 lvl med rested.

Du får rested bonus ved å være logget av, men det går 4 ganger så fort hvis du er i et inn enn om du står ute i ødemarken når du logger av.

6173642[/snapback]

Det med at man må stå i et inn; skal man bare stå inne i huset eller må man gjøre noe spesielt. Snakke med en fyr ellerno?

6178284[/snapback]

Trengerr bare å gå inn tils at du er 2 ZZ over lvl merket ditt :)

Skrevet

Det har vært nevnt her, men husk at XP fra Qeusts ikke teller mot rested-xp ... så hver gang du får XP fra quests, discovery etc, så dyttes rested-xp streken oppover. - Dvs at hvis du har 1.5 rested xp tilgode, og leveler en hel level bare på quest-xp, så vil du fortsatt ha 1.5 rested xp tilgode ...

Skrevet
Hehe tro meg, jeg kan denne regelen. Derfor jeg fikk litt sjokk når jeg aldri så den lille "streken" på xp baren som sier at her slutter rested xp'n din. Logger inn litt senere i dag  når jeg har dinga 51. Skal oppdatere da ;)

EDIT: Derfor jeg også posta innlegget fordi jeg browsa igjennom her samtidig som jeg fløy ned til hinterlands fra UC. Har ingen logisk forklaring på det, men det er rene fakta  :cool:

6181881[/snapback]

Har du lvlet fra 48 til 51 i strekk? Uten å logge av? Hvis ikke har du jo fått ekstra rested i periodene du ikke har spilt. Sammen med den xpen du har fått for quests så blir dette ganske mye ekstra rested etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...