Gå til innhold

Pcn min piper


Anbefalte innlegg

Tror dette var rett sted å poste da jeg tror dette er et hardware problem. Det piper ikke under oppstart eller noe sånt bare når jeg skal spille. Da kommer det korte pip som varer utover i det uendlig det slutter altså aldri. Noen som vet hva dette kan være?

Edit: Det høres ut som to korte pip så en liten pause og så fortsetter det.

Endret av Fibber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit om du sier hva du har av hardware også...

 

Jeg har AMD og hadde et medfølgende program installert, dette programme begynte å pipe slik du beskriver om temeraturen på prosessoren gikk over en satt temperatur...

 

Kommer det fra pcn.?

høytalern i pcn.?

Høytalerne på skrivebodet.?

 

Prøv å finn ut det også..

Lenke til kommentar
Det programmet du snakket om var det pcn som lagde lyd hos deg da?

6165366[/snapback]

Den innebygde høytalerten i pc som peip ja...

Om du ikke bruker de programmene så slett de gjennom Legg til eller slett programmer"...

 

 

Og venligst ikke send PM for å mase på meg & andre for å svare i din tråd, man svarer om man vil og når man har tid...

Lenke til kommentar
... er det noen måte å slå av den høytallern manuelt den inni pcn altså.

6166388[/snapback]

Bare hvis du ønsker å ødelegge PCen. Kommer lyden fra høytaleren kan du nappe ut ledningen - men som sagt, med afre for å ødelegge PCen. En slik skade dekkes hverken av garanti, reklamasjon elelr noe som helst annet (enn din egen lommebok).

Lenke til kommentar

Har du sjekket HK - manual?

Der står ofte ramset opp ei liste over hva de forskjellige pipkombinasjonene betyr. De indikerer feil i systemet. (ofte minnefeil, videofeil, temp osv) Etter det jeg vet er det ikke standarisert, slik at det er avhengig av HK produsent/biosprodusent. Søk på disse og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...