Gå til innhold

Finner ikke KIng varian wrynn. hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har et quest som heter "an audience with the king". Kongen heter Varian Wrynn og skal være i SW keep. Jeg skal levere en rapport til han, men finner han ikke. Har sett grundig på thotbott men jeg finner han ikke.

Vet noen hvor han er eller noen som kan hjelpe.

Endret av mbarone
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du går til SW keep å går litt rundt... så skal jeg love deg at du finner han.. bare sjekk minimap mens du er der inne, da vil det komme en gul prikk som viser hvor han er..

Skrevet

Varian Wrynn er omgitt av level 60 elite naga'er i Dustwallow Marsh, så han treffer du nok ikke med det første.

Men jeg tror nok ikke du har giddi å lagt så mye arbeid i søket ditt, for du finner faktisk et kart på thottbot hvor questen ender.

Hvis du ser på denne siden: http://www.thottbot.com/?qu=396

så forteller den deg om questen.

Nå, jeg vet ikke med deg, men jeg tror nok at teksten "Ends at:" kanskje kan gi et hint om hvem du skal snakke med for å få complete.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hvor mange småspørsmål har mbarone startet en tråd for nå da?

Skrevet

Enig med at han lager mye poster, men det er, utrolig nok, lov å spørre om hjelp på dette forumet. Det er ikke bare lagd for skryte/bildeposter. :p

Er dere redd for at forumet skal gå tom for diskplass eller?

Skrevet

Det er jo også meget meget mulig at han har kommet dit rett etter at noen har tatt onyxia prequest, og med den altfor lange spawn tiden det er på de NPCene etter det, så er det ikke merkelig at han kan ha vandra rundt der en stund uten å finne noe..

tips: wrynn er en liten gutt...

Skrevet (endret)

Vel gå til Stormwind Keep, snakk med Lady katrana Prestor. Hun står i midten av slottet med wrynn (ungen) Quest complete. Hvis du ikke kan snakke med henne er det fordi noen har gjort Onyxia pre q.

Så enkelt er det å forklare.

Litt oT. Var hos han ordentelige kongen med 60 mainen min og prøvde å gjøre questet. Funka ikke... :!:

Endret av Adey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...