Gå til innhold

problemer med Grafikk instilling i CS:S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

alt er på High og jeg vil ha alt på LOW men da jeg har satt alt på Low, så kommer en slik Windows Error, og det kommer valg: Send, eller Ikke send, jeg har prøvd begge, men ingeting skjer. hvorfor er det slik? hvordan kan jeg sette alt på Low? jeg har søkt men ingenting som jeg fant var viktig. please hjelp en stakkears kar som meg :cry: har reinstalert 4 ganger allerede samme gjelder Hl2: d og DoD Source

Endret av Kimelimm
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei,kan være du har feil mat_dxlevel 70/80/90/90/95 til din hardware test mellom de tall der.jo laver jo mindre grafikk eller If you have problems with your video settings not saving, you can either use the mat_savechanges CVAR in console or just remove the Dxlevel command after you launch CSS with it at least once. .eller du har ocst minne ditt for mye :p jeg fikk en sånn hl2 feil da minne var oct for mye. Men var stabli i prime men ikke i hl2 :/. har du hørt om autoexec cfg? er et txt doc som heter autoexec som er masse fps commandoer i :)den må du da ligge i din cfg mappe.google cs:s fps tweak cfg så finner du sikkert noe. jeg hadde sånn før på gammle daten min funka fett :) du kan se her http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Fps_problems gå litt ned på siden. gl

Endret av HuXLo
Skrevet

han mente at du kansje hadde feil DirectX level

for å endre DirectX level skriver du mat_dxlevel 70,80 eller 90 i console

hvis du har et kort som er optimalisert for DirectX 8.0 så skriv: mat_dxlevel 80.

hvis du har et kort som er optimalisert for DirectX 9.0 så skriv: mat_dxlevel 90

men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre

post gjerne specs på pc'en din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...