Gå til innhold

APLUS Case XClio 2 ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på datakjeden en dag for å se på kabinett. I utstillingen sto det et APLUS Case XClio 2 kabinett. Jeg likte det veldig godt. Kabinett var veldig lett på grunn av tynne vegger, det kan være problem for støyen men jeg tenker bare å legge noen støy matter inni. Har hørt at det er noe jalla med montering av cd/hdd i dette kabinette, men det gjør meg ikke så mye, bare det går. Går det å feste harddisk og cd rom med skruer? Kan den 25cm viften kobles til viftestyring? Er det bra kabinett viss jjeg vil ut med ca. 600.-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra kabinett har det selv veldig lett og arbeide med.Jeg vet ikke om det går ann å koble vifta til en viftestyring har ikke prøvd dette selv,men sikkert ikke så vanskelig :D .

 

Jeg ble posetivt overasska når jeg kjøpte kabinettet vifta bråker så vidt,noe som er viktig for meg som er allergisk mot støy :thumbup: .ja du fester CD-rom og Hdd med skruer.

Endret av SirHenrik
Lenke til kommentar

Det høres bra ut! Det vil sikkert passe meg perfekt siden jeg ikke skal kjøpe ny pc, men oppgradere og da er det greit å ikke bruke for mye penger på kabinett. Jeg likte veldig godt utsene med den 25cm viften i side døra. Kommer sikkert til å kjøpe en stilig vifte styring til kabinette sener, noen som har en viftestyring som ser bra ut og annbefales. SirHenrik, vet du sån ca. hvor mye ditt APLUS Case XClio 2 veier med deler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...