kakemonster7 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe ny ekstern harddisk... Det skal være 500GB, og ikke koste mer enn 2000-2300 Har sett litt rundt, og funnet disse Alt. 1 Alt. 2 Alt. 3 Alt. 4 Alt. 5 Alt. 6 Alt. 7 Noen som har noe forslag til hvilken jeg burde velge? Kom gjerne med andre alternativer og... Takker for all hjelp!! Edit: Da har jeg bestemt meg for Alt. 1 Alt. 6 var egentlig den som frista mest, men lommeboka sa nei til den... Endret 21. mai 2006 av azzman
ayufan Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 LaCie Bigdisk 500GB saken er 2x250GB i span. Om det er negativt eller ikke har jeg ikke helt bestemt meg for. Ellers, om du ikke har bruk for firewire, kan dette være et alternativ Har kjøpt 2 av de, og er rimelig fornøyd.
Magnusha Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Alt. 6 har jo firewire det er jo ikke akkurat negativt! Men du kan jo evntuelt kjøpe 2X250 GB disker da, dette blir litt billigere, men kanskje litt mer upraktisk. Men alt. 6 ville jeg gått får tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå