Gå til innhold

Billig bærbar til surfing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt spurt om å finne en billig bærbar for en venn av meg, men bærbare har jeg veldig lite greie på, så jeg satser på at ekspertene her på forumet kan hjelpe meg litt.

;)

Maskinen kommer nok nesten bare til å bli brukt til surfing, men litt krefter når det trengs er sikkert bare en fordel. Maks pris er 7 - 8k.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lov meg å kjøp ein pc med 1 gig ram uanz om den skal brukes til sørfing, pga skjermkorte deler med hovedminne. Det blir alltids eit anna programm ein eller anna gang

6145988[/snapback]

Mye minne er bra, men jeg anbefaler pcer med skjermkort med eget minne, så slipper du at pcen går tregt.
Skrevet (endret)
Lov meg å kjøp ein pc med 1 gig ram uanz om den skal brukes til sørfing, pga skjermkorte deler med hovedminne. Det blir alltids eit anna programm ein eller anna gang

6145988[/snapback]

Er det enkelt å oppgradere RAMen på disse?

Edit: DETTE er en Turion64 med 1GB RAM. Synes det ser veldig bra ut. Noen som har noen motforestillinger mot denne?

Endret av Splitter P. Inegal
Skrevet

6145988[/snapback]

Er det enkelt å oppgradere RAMen på disse?

6146010[/snapback]

Det skal være enkelt ja. Det er et deksel på baksiden av pcene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...