didel Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Noen som vet hvorfor pcen min restarter nå jeg går inn på wow? Det kommer en svart skjerm så fort jeg er kommet in på charn min, pluss en meget stygg lyd, så restartere den. Har skjekka alt med temp osv, det er ikk problemet. Takk på forhand.
Luchy Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 dette kan jo komme av litt av vært sikkert. Hadde slev ett lignende problem for noen dager siden. Pc'n slo seg av hele tiden når jeg begynte å spille, så jeg bestemte meg for å tørke støv i pcn og rense hele CPU vifta. Må si det var mye støv inni den og etter jeg hadde renset den var pcn bedre enn før
FLuAA Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Characteren er vel ikke i searing gorge? Er nemlig en bug mellom WoW og enkelte skjermkort som får alt til å fryse seg dersom du er på spesielle plasser i searing gorge.
Unbeaten Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dessuten var det enkelte AMD prosessorer som faktisk måtte underclockes ørlite grann for at WoW ikke skulle fryse... hadde det problemet selv en gang
Unbeaten Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dessuten var det enkelte AMD prosessorer som faktisk måtte underclockes ørlite grann for at WoW ikke skulle fryse... hadde det problemet selv en gang
Krims Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hadde problemet selv, jeg prøvde å slette et par addons, og etter det fungerte det :S helt uberegnelig i og med at problemet kom tilbake et par dager senere og da måtte jeg slette fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå