Expence Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hei! jeg har sett og har hatt sånn at når jeg tar fram kniven tar mann fram den i venstre og alle våpen i høyre.. har hatt det men husker ikke noen som kan hjelpe meg? Takk/Expence
toranv Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 her var det dårlig med svar :S 6142897[/snapback] Ikke så godt formulert emne da. Men det du skriver for å få kniv i venstre og alle de andre våpene i høyre er: cl_lw 0.1 Da blir det stilig. Du hadde garantert funnet det på forumet her hvis du hadde søkt BTW.
Expence Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 OK tusen takk! skal huske på og søke neste gang.. men er ikke så god i søking og vet ikke hva jeg skal søke på og sånt er akkurat ny her da!
B4stian Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 OK tusen takk! skal huske på og søke neste gang.. men er ikke så god i søking og vet ikke hva jeg skal søke på og sånt er akkurat ny her da! 6144292[/snapback] Du er ikke alene om det, er ikke alltid så lett å finne fram til eldre tråder. Et tips: Bruk avansert søk så du kan spesifisere litt nærmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå