nikolai91 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 siden jeg har kjøpt meg crative zen visionm vil jeg gjerne ha noen filmer på den -. hvordan får jeg de fra dvd til data helst gratis. jeg bryter vel ingen lover???
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 DVD-Jon ble jo frikjent, så det burde gå greit Regner med du snakker om hele filmer. Vet ikke om det her er den enkleste måten, men du kan bruke et rippeprogram (f.eks. ImTOO DVD Ripper), og ta over på den måten.
Kadmium Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) ImTOO DVD Ripper anbefales på det sterkeste. I og med at Creative Zen Vision:M kan spille av DivX-filer, så slipper du å konverte til MP4, slik man må med Apple, og Sonys håndholdte multimediaspillere. ImToo DVD Ripper Platinum er å regne som en totalpakke, du kan kjøpe deler av den dersom du for eksempel kun har tenkt å bruke den mot f. eks PSP. Prisene varierer fra et par hundrelapper, Platinum-utgaven koster 45 dollar eller rundt 300 kroner. En gratis prøveversjon lar deg prøve alle mulighetene, men stopper kodingen etter 5 minutter. Mer informasjon og nedlastinger finner du på produsentens hjemmeside. Endret 21. mai 2006 av Agressive
nikolai91 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 siden jeg ikke har anledning til å bruke penger før neste lørdag, fins det et som er gratis å bra? siden jeg skulle hatt den med på hytta neste helg.
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Tviler på at du får både gratis og bra i ett. EDIT: Hvis spilleren din fikser DivX, så kunne kanskje DivX DVD Ripper funka? Har ingen erfaring med det, men det er i hvertfall gratis Endret 21. mai 2006 av L@sse
Kadmium Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Neida, dette finner man fint med et google-søk. Google-søkeresultater Endret 21. mai 2006 av Agressive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå