Gå til innhold

Hvilket spill bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Heroes of Might and Magic 5?

Skrevet

The Elder Scrolls IV: Oblivion er det klart beste spillet du får. Det er et rollespill (du sa du likte rollespill)

PS. Oblivion krever ganske mye av datan

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Oblivion er dessuten et av de spillene som spillerne må fikse på selv for å få det til å gå sånn noenlunde bra på dårligere pcer. Er nok av disse diskusjonene på forumene til Elderscrolls.com

Skrevet (endret)

Tomb Raider: The Legend er et utrolig bra spill med fin grafikk og mange gåter som er ganske vanskelige! Spillet har en fin historie som gjør spillet spennende. Også på dette spillet trenger du ganske bra PC!

"Et" annet spill er Command & Conquer: The First Decade. Dette er en samlepakke som inneholder:

Command & Conquer™(Aug. 1995)

Command & Conquer The Covert Operations™ (April 1996)

Command & Conquer™Red Alert™ (Oct. 1996)

Command & Conquer™ Red Alert™The Aftermath™ (Sept. 1997)

Command & Conquer Red Alert Counterstrike™ (Mar. 1997)

Command & Conquer™Tiberian Sun™ (Aug. 1999)

Command & Conquer™ Tiberian Sun™ Firestorm (Feb. 2000)

Command & Conquer™ Red Alert™ 2 (Oct. 2000)

Command & Conquer™ Yuri's Revenge™ (Oct. 2001)

Command & Conquer Renegade™ (Feb. 2002)

Command & Conquer™Generals (Feb. 2003)

Command & Conquer™ Generals Zero Hour (Sept. 2003)

Command & Conquer er en rekke med utrolig gode spill. Selv liker jeg Red Alert og Tiberian Sun best :D

Har også hørt at TES: Oblivion og TES: Morrowind er utrolig gode spill ;)

EDIT: NFS;W er også et bra spill - Men er vel ikke akkurat rollespill/action spill.

Tomb Raider 1 er også et bra spill - Grafikken er vel ikke akkurat noe å skryte av men gameplayet på spillet er UTROLIG. Hver gang jeg fyrer i gang TR1 er det like artig å sitte å spille det.

ZayCon

Endret av ZayCon
Gjest Slettet+130498
Skrevet

hva med hitman: blood money?

Skrevet

Commandos: Strike Force likte jeg bra

Gå inn på: www.commandosstrikeforce.com så får du en anelse.

Du får også lastet ned demo og prøvd det. :)

Skrevet

Bare et lite spørsmål, er det ikke mulig at folk kan faktisk si hvorfor spillene de forslår burde kjøpes? Om jeg hadde spurt om forslag til nytt spill og bare fått 1 eller 2 ords svar tilbake (tittel på spill) hadde jeg blitt meget usikker, faktisk mer usikker.

Om du foretrekker action og rollespill kan jeg nevne et par som er verd å prøve.

Dreamfall: The longest Journey

Oppfølgeren til "The longest Journey", har tatt steget fra "Point&click" til action adventure. Ikke så lang som den forrige, har et par mindre bra elementer (som f.eks kamp og sniking), men det er elementer du blir å bruke minimalt. Spillet har helt OK grafikk, spilleverdens nydeligste musikk (av en kise som heter Magnet, "Be with you" og "Nothing hurts now" er bare nydelig sanger) og ikke minst, en hovedrolle innhaver med navnet Zoë som får Alyx til å ligne på bestemor i undertøy.

Historien i "Dreamfall" er en av hovedgrunnene til å skaffe seg spillet. Du blir sittene hele tiden med "bare litt til" følelsen, og det er litt synd at spillet er så kort, og har litt dårlige puzzle elementer i forhold til hva det første hadde.

Anbefales på det sterkete faktisk, grunnet en historie som hele tiden "dreger" deg inn i spillet. Erm, er faktisk det første spillet som har rørt meg til tårer :blush:

The elder scrolls: Oblivion

Et meget drivende spill. Meget åpent, mye å gjøre, fin grafikk, god historie. Oblivion er et spill hvor du kan bli gående å bare se deg rundt, knakke hode av noen slemminger, renske ulver for pels etc. Spillet er bare nydelig, og har du PC til å kjøre det glatt, så har du noen timers underholdning. Verden er meget stor, og alt må utforskes.

Oblivion sliter desverre på den fronten at det krever sinnsvakt mye for litt lite. Har had en del problemer sånn sett at det kjører litt dårlig om maskinen ikke er 100% i harmoni. Men kan du komme over de hindringene er det et spill verd å investere i pga historie, frihet og gameplay.

Hitman: Blood Money

Nå har bare jeg spillet demoen, men har spillet de andre 3 spillene i serien og utfra det så kan jeg si at dette spillet blir en vinner. Det har samme følelse som det første, med krydder fra det andre, og litt nye elemeter innblandet. Drep som du vil, hvem du vil, når du vil, hvordan du vil. Stor frihet, mange måter å ta knekken på målet (og eventuelle personer i mellom). Dette spillet er verd pengene.

Det har også en meget fint grafikk og en mye bedre engien enn før. Dette tilater at du kan gjemme deg i skap, legge lik i kasser og må passe på blodsølet, som kan spores til en stk fryser med død kise i.

---end---

Bare 3 forslag som jeg mener er verd å ha i samlingen. Jeg er fan av alle, så jeg er vel ikke helt rette personen til å bedømme rett og galt. Men mine meninger holder fremdeles vann. Håper det hjelper, strategi kan jeg ikke hjelpe mye med for det er ikker det jeg spiller aller mest av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...