Gå til innhold

PTR/patch notes ute.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye snask her, gitt. Blir spennende å se mer aktivitet i *PL og Stratholme (forhåpentligvis Scholo også). Flere drops fra bossene i ZG er også gode greier, det er liksom bare ZHC og enchants som er motivasjonen der.

Oppgraderte shadow wards er heller ikke helt på trynet, å fjerne 430 shadowdmg for 200+ mana er ikke akkurat mye poeng i.

Skrevet

Mye sensible stuff i patchnotes, forresten vil jeg at cost-decay for respec skal ha tilbakevirkende kraft sånn at jeg ikke må vente i 8 måneder før jeg er nede i 10g respec ><. Og-/eller refund på alt jeg har brukt :)

Ser ikke ut til at ptr blir særlig playable på en stund ja. Kommer ikke inn på character copy i det hele tatt engang.

Skrevet
Motsatt? Fikk inntrykk av at med dmggear og +dmg i talents (feks shadowform, darkness osv) så vil fear breake fortere :hmm:

6139954[/snapback]

Warlock fear brøyt jo så godt som 100% på direct damage spells før uansett. Nå skal det jo bryte skjeldnere på dots.

Skrevet
Motsatt? Fikk inntrykk av at med dmggear og +dmg i talents (feks shadowform, darkness osv) så vil fear breake fortere :hmm:

6139954[/snapback]

Warlock fear brøyt jo så godt som 100% på direct damage spells før uansett. Nå skal det jo bryte skjeldnere på dots.

6140017[/snapback]

Nuh.. har ikke tall på hvor mange ganger jeg er slått helseløs av en warrior samtidig som locken spammer bolts på meg til jeg dør.. alt mens jeg er i fear..

100% er vel å overdrive litt

Skrevet
http://files.evehomeworld.com/turix/WoW-1....-enGB-patch.exe

For dere som ikke kommer inn på test realm siden ;)

6140050[/snapback]

herregud.. når eg skal prøve å starte installasjonen kjem de en error "Sorry,the installer was unabel to start up. You may be out of hard drive space" og eg har nesten 17gb igjen.. ka eg skal gjere da? slette en heil del eller vente til eg klara å laste den ned fra WoW si heimeside?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...