OleBrumHonning Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Når jeg spiller enkelte filmer på wmp 10 kommer det ingen lyd, spiller jeg den samme filmen på en annen avpiller så får jeg lyd. Hvilke codecs mangler jeg. bruker k-lite codec
OleBrumHonning Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 bruker å ordne spillelister noen ganger, det går ann på wmp men ikke på vcl. Jeg har ikke fått det til hvertfall
jojo123 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Last ned Gspot så ser du hva slags codec du trenger...
dravisher Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Siden du bruker k-lite codec pack så kan du jo teste Media Player Classic som følger med den. Skulle jo egentlig tro du var utrustet til å spille de fleste vanlige videofiler hvis du har en standard installasjon av k-lite i allfall... PS. spillelister i både VLC og Media Player Classic får du ved å trykke View -> Playlist. Med mindre du tenkte på permanente spillelister du kan lagre. Kan sikkert gjøre det også men jeg har aldri prøvd. Endret 19. mai 2006 av dravisher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå