Gå til innhold

Xbox360 (Demo) Spill


Anbefalte innlegg

Hei :w00t:

 

Jeg kjeder meg faktisk litt med denne saken. Xbox'en gjør en god jobb men trenger og prøve noe nytt. Tenkte jeg skulle prøve meg på en demo? For og sjekke spillets inndre før innkjøp av nytt spill. Hvilket spill liker du besto? Du kan også fortelle hvorfor dette er din favoritt :thumbup:

 

 

Mvh Finnduz :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

last ned Lost Planet, PGR3, condemned og GR:AW...alle er gode spill

 

Blei spesielt engasjert i Lost Planet, utrolig festelig spill. Masse eksplosjoner og masse anna kødd:-D

 

PGR3 er et vakkert bilspill, der du skal kjøre fort og pent

 

Condemned er utrolig skummelt:-D

 

GR:AW har jeg ikke selv, men skal vere et godt spill

Endret av Gotham
Lenke til kommentar

Har ikke oversikten over hvilke demoer som befinner seg på marketplace, men PGR3 er et utrolig bra bilspill hvis du liker det.GR:AW er knallbra i singelplayer, men enda bedre online selv om grafikken er littegrann dårligere. Liker du taktisk lagarbeid hvor run&gun egenskaper nødvendigvis ikke alltid er det som lønner seg så anbefaler jeg dette.

Lenke til kommentar

Test Drive Unlimited: Gir meg den gode gamle Test Drive følelsen. På demoen har de en begrenset del av øya å kjøre på. Tror det er 40km med vei i demoen pluss at du kan ta snarveier gjennom “skogen” hvis du vil. Spillet må betegnes som veldig arkade, men det er fortsatt ganske moro. Stopp innom Lamborghini forhandleren å se på noen biler. Du kan velge farge/interiør på dem, sette deg inn og starte de opp, men ikke kjøre dem dessverre.

 

PGR3: Ganske greit arkade bilspill som belønner kjøring som er litt på kanten. Eksotiske biler og mulighet for å "sitte inne" i bilen når du kjører.

 

MotoGP: En del arbeid gjenstår på grafikken (MotoGP på Xbox var veldig pent), men fartsfølelsen er der. Enkelt å kjøre, men vanskelig å mestre.

 

Call of Duty 2: Ser pent ut og demoen er passe lang.

 

Kameo: Likte ikke dette spillet først, men nå syntes jeg demoen er ganske bra. Mange gøyale angrep gjør at det er som oftest er flere måter å drepe fienden på.

 

Alle spillene jeg nevnt har også god spillbarhet selvfølgelig. Siden demoene er gratis anbefaler jeg deg å laste alle sammen (ikke bare de jeg nevnte, men alle tilgjengelige demoer på Live).

 

Edit: litt mer utfyllende beskrivelser.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Har ikke oversikten over hvilke demoer som befinner seg på marketplace, men PGR3 er et utrolig bra bilspill hvis du liker det.GR:AW er knallbra i singelplayer, men enda bedre online selv om grafikken er littegrann dårligere. Liker du taktisk lagarbeid hvor run&gun egenskaper nødvendigvis ikke alltid er det som lønner seg så anbefaler jeg dette.

6138618[/snapback]

 

Dette er vell den demoen jeg likte best av alle dere har oppgitt nå. Spillet er bra utført og gir en god følelse i stua :) Takk. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
nei, men ett som har det er battlefield 2: modern combat.

 

det er ett kongespill. Det eneste dumme er at folk som spiller fullversjonen bare spiller map-et som er på demoen.

 

laste det ned.

6236247[/snapback]

 

Bridge Too Far(Demo banen) og Backstab banen er jo best da.

 

men jeg har litt lyst på en [noen] Xbox Live-Demoer unntatt Battlefield 2(Har jeg) og MotoGP 06(kjedelig)

 

har noen noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...