Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hey! Hvilket prog bruker jeg for å konvertere ca 24 350mb filer til dvd-format hvor jeg _IKKE_ får noe slags merke over hvilket program som er brukt etc, bare akkurat lik som den blir spilt av i Media Player...? Takk! Edit: Jeg koder filmen med WinAVI nå, gir dette et stort/merkbart merke på tv-skjermen? Endret 19. mai 2006 av @daniel89j
Wipeout Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Kommer helt an på hva slags størrelse på skjermen du har. Og hvor mange episoder du har tenkt til å presse inn på en dvd plate. Men vil tro at på en vanlig tv i størrelse 28-32" så vil det bli et helt greit resultat. Hmmm... du mangler vel 2 filer, gjør du ikke?
the_fire Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Kan linke til en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=499745 Program som er anbefalt AVI2DVD. Har ryddet opp i de 24 filene jeg har. Skal skaffe meg noen dvd-er og brenne ut de filene Vurderer bare om jeg skal velge data-dvd eller et format som kan spilles på dvdspiller Si hvis du får det til! Endret 2. juni 2006 av The_Fire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå