tomarild Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Er det noen som vet hvordan man kan få nullstilt rekordene i WRC Rally Evolved? Er så kjipt at "EVO" har alle de beste rekordene. Skulle gjerne hatt en liste med kun "egenkjørte" rekorder
BlastyTrasty Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Litt off topic, men jeg håper bare det kommer et rally spill til XBOX 360 snart jeg. Hadde vært kult om MS hadde snappa opp kontakt med WRC folka slikt at det ikke lenger var PS eksklusivt. Fordi dette er trist:
PapaDon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) er vel bare å legge seg i selen og få bedre rekorder en "evo" det? Er rally evolution anonsert til 360. Glem det, skjønte hva du mente! Håper virkelig det kommer et RalliSport Challenge 3, ettersom 2ern er et av de beste bilspillene (sammen med Forza) til xbox edit: Liten utenfor topic, men her er de tre rally tittlene som er annonsert så langt til xbox 360: Colin McRae Next Gen Grand Raid Offroad Sega Rally Revo Endret 19. mai 2006 av Pellepirat
tomarild Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 er vel bare å legge seg i selen og få bedre rekorder en "evo" det? ..... Jammen jeg kjører og trener som bare F jeg. Og de gangene jeg virkelig kjører sinnsykt bra og uten nevneverdige feil, så holder det bare til 6. eller 7.plass på lista Blir sykt glad hvis noen sier hva jeg kan gjøre for å slette disse rekordene. Det MÅÅÅ da gå an?
PapaDon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 søkt litt rundt, men ikke funnet noe. Kanskje du bare må sette ned vanskelighetsgraden eller no? Men spillet er jo helt nytt (er det ikke?) så det tar vel litt tid før man finner cheats OL
tomarild Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 søkt litt rundt, men ikke funnet noe. Kanskje du bare må sette ned vanskelighetsgraden eller no? Men spillet er jo helt nytt (er det ikke?) så det tar vel litt tid før man finner cheats OL 6132550[/snapback] OK.... takker for søking! Jeg får bare kjøre mer da. Nå ryker jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå