Aizen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg har prøvd alt mne finner ikke de 2 norske tm.no serverene. og hvordan jeg får meg stats på trackmania sunrise Generelt? plis hjelp meg, jeg elsker dette spillet men vil spille med stats og vil spille på norske servere. Endret 19. mai 2006 av Aizen
Ulf Isaksen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Spørs om du mener Trackmania, Trackmania eller trackmania.
Akky Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Besøk siden www.trackmania.no Vil nok få svar der Kan hende du må trykke Refresh noen ganger når du er inne på oversikten over norske servere. På oversikten er det som regel mellom 5-8 norske servere, når du trykker refresh kommer det alle serverne (ca 20 stk) Endret 19. mai 2006 av Akky
TST Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Gamer.no har to Trackmania Nations-servere med rom for 50 spillere hver. Det har vært litt trøbbel med disse de siste ukene, men nå er vi oppe å gå igjen. Du finner dem i oversikten over norske servere inne i Trackmania Nations.
Aizen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Takk for svar men jeg mente Sunrise!. sorry .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå