Gå til innhold

Ny 19" Lcd maks 3500,-


Avarice

Anbefalte innlegg

Trenger Hjelp til valg av ny flatskjerm(maks 3500), har sett andre tråder men har ikke kommet til noe konkret valg.

 

Skal bruke den til :

-Spilling ( Alle mulige slags spill, mest wow ^^)

-Sjå Film og Serier

-Surfe

 

Noen som har forslag?

 

På forhand, Takk:)

Endret av Shadow2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg nylig Samsung 930BF 4ms 19".

Her har jeg en Link

Den koster ca 2900kr.

Den er jeg veldig fornøyd med, jeg merker ikke noe etterslep på spill og jeg synes bilde er utrolig bra på den!! Jeg har blant annet testet den i cs:s, nfs mw og bf2..

Den er veldig bra til både spill, film og surfing.

 

Hvis du vil ha en skjerm med enda lavere responstid så har samsung en tålig ny modell som heter Samsung 940BF 2ms 19"

Her er en Link

Denne har jeg hørt at skal være enda raskere og i tillegg ha bedre bilde....

Endret av -Andersen-
Lenke til kommentar
Skal bruke den til :

-Spilling ( Alle mulige slags spill, mest wow ^^)

-Sjå Film og Serier

6128468[/snapback]

Da er det 16:10 bredformat som gjelder. (Det er av egen erfaring.)

 

BenQ FP202W passer ditt budsjett.

6137987[/snapback]

 

Den fikk ikke så bra kritikk i testen da..

+ Prisen

 

 

- Mangler høydejustering

- Blasse farger

- Mangler sRGB-støtte

- Noe etterslep

Lenke til kommentar

Xerox 19" er en utrolig god skjerm. Den har et skarpt bilde og en rekke innstillinger. Den står stødig og tåler en del.

 

Har selv Xerox 17" og er utrolig fornøyd med den. Var en "dataekspert" her som sa at bildet var like skarpt på Xerox skjemen som på hans skjerm som hadde kostet 8000kr :D

 

EDIT: Wiewsonic 19" er også en utrolig bra skjerm. Anbefales av hardware.no og har fått gode resultater i alle tester den har vært med i.

 

ZayCon

Endret av ZayCon
Lenke til kommentar
Det står mellom Viewsonic VX922 og Dell Ultrasharp 2005FPW... Så jeg lurer på om noen kan konstantere at begge skjermene er gode, og hvilken er best å spille og se film på ? :-)

6165083[/snapback]

Til spill: Tja, det kommer an på om du har kraftig nok skjermkort til 1680x1050 i de spillene du ønsker. Hvis ikke, ville jeg sette en liten knapp på VX922.

Til film: 2005FPW, ingen konkurranse i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Vel, lavere oppløsning ser helt greit ut på min NEC 20WGX2, men jeg er ikke sikker på om 2005FPW er like bra på skalering.

 

På den annen side er også 1280x1024 for mye for 9600 i mange spill, så jeg tror ikke dette argumentet er så mye å tenke på i det hele tatt.

 

Jeg ville kjøpt Dell. 16:10 er konge, 5:4 ser bare rart ut. Og flere pixler kommer godt med til Windows/surfing/o.l. Og ikke minst gir S-IPS-panel som i 2005FPW bedre bildekvalitet.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...