Dre_C Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har sett litt på Sony Ericsson W700i som skal være i butikken i disse dager. Jeg synes denne telefonen er nesten identisk med w800i. Det eneste jeg kan se som er forskjellen er at w700i mangler autofokus. I tillegg følger det med et mindre minnekort enn det gjør med W800i. Er det noe med denne telefonen jeg ikke har fått med meg? Kan ikke få det til å stemme at de skal lansere en ny telefon som er så lik en som allerede er ute.
mortengutt Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har sett litt på Sony Ericsson W700i som skal være i butikken i disse dager. Jeg synes denne telefonen er nesten identisk med w800i. Det eneste jeg kan se som er forskjellen er at w700i mangler autofokus. I tillegg følger det med et mindre minnekort enn det gjør med W800i. Er det noe med denne telefonen jeg ikke har fått med meg? Kan ikke få det til å stemme at de skal lansere en ny telefon som er så lik en som allerede er ute. 6124166[/snapback] Den ble vel lansert fordi det var endel folk som ikke var helt fornøyd med den hvite/oransje versjonen og at de syntes den ble litt for voldsom. Skjønner selv ikke helt poenget med W700, men greit å ha en telefon i flere farger, men da kunne de heller ha laget forskjellige deksler man kunne skifte den i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå