kimj Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Kameraet på min Sony Ericsson K750i er kaputt! Jeg får ikke bilde hverken når jeg skyver kameradekslet til sides eller når jeg går til kameraet på menyen. Det står bare "open the lens cover". Hva kan være galt? Jeg kjøpte denne i juni i fjor, men har mistet den i bakken et par ganger. Er det mulig å levere den inn til reparasjon hos forhandleren uten å måtte betale?
blackbrrd Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hvis telefonen har fallt i bakken og er blitt skadet pga det så dekkes det ikke av garantien. Hvis du sender den inn så må du i såfall ofte betale for undersøkelsen, men det varierer litt med hvor hissige de er på den betalingen. Mao: Det koster ingenting å levere inn telefonen der du kjøpte den, men det kan hende du må betale for å få den tilbake hvis feilen ikke er noe som dekkes av garantien.
viper_venom Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hei. Siden kameraet ikke reagerer på noen som helst måte, så kan det hende at kabelen inni har blitt ødelagt eller falt ut av kontakten. Du kan lett sjekke dette med å åpne dekselet (vær forsiktig så du ikke lager merker, for du mister garantien hvis du mekker selv, men ingen ser jo at du har gjort det hvis det ikke er merker på den ) og se på kamerakabelen. Se på unlock.no etter en link til en side der du ser hvordan du skifter deksel. Tipper at kabelen har falt ut av kontakten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå