Even. Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hei Har en pc som er rundt 2 måneder gammel. Den lager trøbbel når jeg spiller av nyere filmer slik som "Elsk meg i morgen" og "40 year old virgin". I WMP kommer de til den der advarselsteksten før den stopper helt opp. I VLC, WindDVD og Nero vil de ikke starte i det hele tatt. Noen ganger, hvis filmene har software-innhold slik som skjermbeskyttere og bilder får jeg opp en installasjonsveiviser. Eldre filmer som "City of god" kjører helt fint. Har prøvd på flere pc'er og jeg kommer ikke noe lenger da. Så til spørsmålet mitt: Er dette et codec-relatert problem eller er det dvd-filmene som er "sperret" for pc-avspilling? Synes sistenevnte virker merkelig da pc'er blir stadig vanligere i stuen og mange bruker dem som avspiller. Det står heller ikke merket noe på filmene. På forhånd takk
Luftbor Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 sperre på dvdplaten. selskapene tror du er en stor pirat som vil lage piratkopier og selge de.
kvase Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 'DVD Identifier' http://home.scarlet.be/~ping3828/downloads...ntifier_430.zip
Even. Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 'DVD Identifier' http://home.scarlet.be/~ping3828/downloads...ntifier_430.zip 6124084[/snapback] Forstod ikke helt det programmet. Er det et program for å ungå speren eller noe sånn? Eller trenger jeg andre program til det. Synes det er litt dumt at jeg ikke får spilt av filmene, da jeg bruker pc'en som dvd-spiller på en projektor. Takker for svar
Wipeout Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Dvdidentifier er vel mest brukt for å finne produsenten av platene, er det ikke? Altså finne mediakoden på platene.
Even. Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Da har jeg fått det til Bekalger bump, men tenkte at kanskje noen andre lurte på det samme. Det jeg gjorde var å legge inn et dedikert dvd-program, og så fungerte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå