IceXCool Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Skal sette sammen en serie bilder så de blir til ett animert, hvilket lite enkelt prog bør jeg bruke?
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hmm, photoshop kommer med et program som heter image ready, det er lett å bruke.. det er det jeg bruker ihvertfall.. Ikke akkurat et lite prog da, men det er lettere å lage egne bilder, da du kan jobbe i photoshop så sende det rett over i image ready og sette det sammen..
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 JPGVideo koster penger, mens imageready kan du få med 30 day trial.. men.. det er jo mye dyrere uansett! Og det er feil å kalle freeware for freeware når de skal ha ''en donasjon'' uten valg?
Torbjørn T. Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Kva du snakker om, er ingenting som tvinger deg til å betale. Her (høgreklikk, lagre mål som). Eg prøvde nettopp, og det fungerte fint. (Berre hugs å resize bileta til ein fornuftig storleik før du lager video av dei.)
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Ohh, goodie, takk! Men likte det ikke noe særlig da.. Imageready er bedre virker det som.. Endret 17. mai 2006 av Rasch
IceXCool Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 JPGVideo lager jo film fil... Må ha noe som stapper f.eks 15 Jpg bilder til 1 og animerer det.
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Da er imageready perfekt, der kan du velge hvor lang tid det skal være mellom hver frame osv! -lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå