Gå til innhold

Har fått F11, men XD brikker mangler.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har bestilt og fått Fujifilm F11.

 

Bestilte det fra netshop.no og bestilte samtidig en 2GB minnebrikke.

Fikk pakken og så at de har sendt feil minnebrikke til meg. Skulle hatt XD brikke

men de sendte meg SD brikke. IRRITERENDE!!! :realmad:

 

Men til saken: skal det ikke følge med en 16mb XD brikke til kameraet?

 

Står jo i annonsen at det er med 16mb minnebrikke.

Jeg har sett i hele pakken mange ganger og det ligger ikke noe minnebrikke på 16mb der. Hvis jeg starter kameraet så får jeg bare beskjed at det ikke er

minnebrikke i kameraet.

 

Andre som har noen ide?

Er det intert 16mb minnekort?

 

Jeg vil bare teste kameraet for å se om det er bedre enn mitt Ixus 500.

 

Nb! sånn helt på slutten, er det noen mulighet for å få Norsk meny på kameraet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slo opp på DPReview.com og ser på test av F10 (forgjengeren at 16 MB kort skal følge med. XD-kort er det eneste som fungerer.

 

I følge den engelske manualen er det bare støtte for engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk og et østasiatisk språk. Tror det stort sett bare er Canon som har norske menyer.

Lenke til kommentar
Man kan laste ned norske menyer til Olympus, og også Nikon har norske menyer i sine nye kamera.

6121985[/snapback]

 

For meg så går det greit men kona ble....vel.....lite imponert og begynte med en gang å snakke om at da kan vi jo helle bare ha Ixus 500 kameraet. For det har jo norske menyer.

Lenke til kommentar
Nb! sånn helt på slutten, er det noen mulighet for å få Norsk meny på kameraet?

At det mangler norske menyer på kamera kan jeg ikke se at er noe stort problem, 99 % av alle innstillingene gjør man kun én gang og manuelle innstillinger som lukkertid, blender iso osv er tallverdier og de er som kjent like på både norsk og engelsk.

Lenke til kommentar

Det lå ikke noe xD kort i esken til mitt F11 heller... Jeg hadde jo ikke noen store planer om å bruke det kortet så mye, så jeg har ikke gjort noe mer med det, men det hadde jo vært greit å ha det i væska som reserve...

Lenke til kommentar

Har akkurat fått et F11 inn døra selv for noen dager. Kjøpte det sammen med et 1GB Xd-kort. Jeg tenkte ikke så mye over det der og da, satte bare kortet inni og begynte å bruke det, men når selgerene sier at 16 Mb "følger med", mener de kanskje de 16Mb'ene som er innebygget i kameraet? Altså ikke et eget, utagbart kort?

 

Eller...? Er ikke helt 100% sikker, men det var i alle fall det første som slo meg..

Lenke til kommentar
Har akkurat fått et F11 inn døra selv for noen dager. Kjøpte det sammen med et 1GB Xd-kort. Jeg tenkte ikke så mye over det der og da, satte bare kortet inni og begynte å bruke det, men når selgerene sier at 16 Mb "følger med", mener de kanskje de 16Mb'ene som er innebygget i kameraet? Altså ikke et eget, utagbart kort?

 

Eller...? Er ikke helt 100% sikker, men det var i alle fall det første som slo meg..

6125980[/snapback]

 

På mitt F10 fulgte det med eit 16mb kort.

SpråK: engelsk, fransk tysk, spansk, italiensk og to med slike rare tegn som eg ikkje veit kva betyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...