Kimelimm Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 jeg trenger et program som Ejay, bare litt bedre, som du kan legge inn trommerytmer og slik, har allerede Ejay Virtual DJ og Magix music maker, men jeg trengern oe som er litt mer frihet.. takkerfor ideer!
kvase Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) cubacas tror jeg. -Sonic Studio Deluxe Suite + FL Studio 6.0.8 Et fullverdig software-studio http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=440 Endret 17. mai 2006 av kvase
Kimelimm Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 jeg skjønte ikke det programmet, noen andre??
Kimelimm Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 kom igjen jeg er kresen på et program, og Google forklarer ikke helt det jeg er ute etter
kjeklulf Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Kanskje du skal forsøke å forklare litt bedre selv da?
vegjoh Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hei! "Lage" sanger gjør man f.eks. i EJay. Lage sanger, derimot, finnes det mange programmer til Har du sett på Reason 3.0? Meget bra program, hvor man har "alt" man trenger. Men Reason er ikke spesielt egnet for å jobbe med vokal, og mulighet for opptak finnes ikke. Men hvis du kun skal bruke korte vokalsamplinger (eller ingen vokal) så fungerer det helt greit. Dersom du trenger å bruke VST-synther eller andre plugins må du se på programmer som FLStudio eller Cubase. Skal du ta opp musikk, bør du se på Cubase (eller for den saks skyld Cakewalk Sonar eller lignende). Det kommer altså litt an på hvilken type musikk du skal lage, men mitt tips er å sjekke ut Reason Mvh Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå