Beld Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg har lagt merke til at det ofte kommer folk fra forskjellige guilds for å drepe shadowmere! Nå nettopp kom det en fra Fighterguild og TG og de banket hesten så lenge at jeg bare stakk. Når jeg dro tilbake for å finne hesten var den borte :S Finner den ingen plass :S Jeg kan jo selvfølgelig gjøre motstand og drepe disse som messer med hesten min, men da får jeg jo bot.. Hvor er hesten? og er det mulig å få folk til å slutte å plage den? EDIT: Jeg måtte vel høre på o'store admin her og forandre på emnetittelen min som visstnok var helt på jordet. Endret 21. mai 2006 av -Freddy-
archongamer Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Shadowmere har sikkert vært på fylla en kveld du var ute på huleraid og pådratt seg bounty Men fra spøk til revolver.. Jeg hadde faktisk noe lignende problem en gang jeg kom inn til en av byene. Jeg hadde måtte sloss litt på veien hjem, og tilfeldigvis var det en Imperial guard som kom forbi idet jeg holdt på å banke et eller annet. Han kastet seg inn sammen med meg og Shadowmere, og etter hva jeg regnet med måtte hesten ha angrepet vakta for da jeg kom inn til byen fløy tre-fire vakter på hesten. Bare loadet tilbake og ba hesten vente den gangen, men om den blir "drept", finner du den igjen der du fikk den som regel;)
Madeo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Shadowmere har sikkert vært på fylla en kveld du var ute på huleraid og pådratt seg bounty Men fra spøk til revolver.. Jeg hadde faktisk noe lignende problem en gang jeg kom inn til en av byene. Jeg hadde måtte sloss litt på veien hjem, og tilfeldigvis var det en Imperial guard som kom forbi idet jeg holdt på å banke et eller annet. Han kastet seg inn sammen med meg og Shadowmere, og etter hva jeg regnet med måtte hesten ha angrepet vakta for da jeg kom inn til byen fløy tre-fire vakter på hesten. Bare loadet tilbake og ba hesten vente den gangen, men om den blir "drept", finner du den igjen der du fikk den som regel;) 6118828[/snapback] den kan også stå der du fikk den først..
archongamer Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Shadowmere har sikkert vært på fylla en kveld du var ute på huleraid og pådratt seg bounty Men fra spøk til revolver.. Jeg hadde faktisk noe lignende problem en gang jeg kom inn til en av byene. Jeg hadde måtte sloss litt på veien hjem, og tilfeldigvis var det en Imperial guard som kom forbi idet jeg holdt på å banke et eller annet. Han kastet seg inn sammen med meg og Shadowmere, og etter hva jeg regnet med måtte hesten ha angrepet vakta for da jeg kom inn til byen fløy tre-fire vakter på hesten. Bare loadet tilbake og ba hesten vente den gangen, men om den blir "drept", finner du den igjen der du fikk den som regel;) 6118828[/snapback] den kan også stå der du fikk den først.. 6121724[/snapback] Var det ikke det jeg sa på slutten da?
eLjay Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 hmmm.. hvis jeg angriper Shadowmere selv, blir jeg kastet ut av Mages Guild og Thiefes Guild... tror Shadowmere er medlem lr.no haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå