enternamehere Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Heisann! Noen som kunne gi meg en oversikt over hvordan en warlock burde plassere talent pointsene sine etterhvert som han lvler? takker for svar:D Endret 16. mai 2006 av jew
brannmannsam Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 her Bruker denne selv. Grei til lvling. så kan du respecce senere
rallrall Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Mens du lvler vil jeg absolutt anbefale å først kjøre affliction helt ned til dark pact, noe som gjør grinding sykt mer effektivt:) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Hva du gjør med resten av poengene er egentlig ett fett, jeg kjørte destruction
Seian Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg foreslår at du slurver deg gjennom denne tråden. Da skal du få et klart inntrykk hva folk mener du burde levele med. Kortsagt, skal du grinde hele veien, affliction. Skal du queste, gå for demonology .
enternamehere Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 okok, takk for fornuftige svar alle sammen:D skal ta en titt på den tråden seian;) er ikke helt sikker på hva jeg skal ta enda, men da jeg kun er lvl 11 atm er det jo ikke akkurat veldig farlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå