stekri88 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vel jeg har nesten bestemt meg for GRAW , men jeg lurer på om det er noen oppdrag om natten? For av det jeg har sett, er det lyse dagen på alle oppdragene og jeg liker mørket ... Men kom også med forslag til andre spill...
Gorthaur Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vel jeg har nesten bestemt meg for GRAW , men jeg lurer på om det er noen oppdrag om natten? For av det jeg har sett, er det lyse dagen på alle oppdragene og jeg liker mørket ... Men kom også med forslag til andre spill... 6113029[/snapback] G.R.A.W har oppdrag som foregår både natt, dag og i skumringen. Dette gjelder både Campaign og multiplayer. En fordel om du er "litt" mer spesifik når det gjelder hvilke(t) spill du er ute etter.. I mine øyne er i alle fall G.R.A.W et sikkert kjøp.
Lokiboki Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vel jeg har nesten bestemt meg for GRAW , men jeg lurer på om det er noen oppdrag om natten? For av det jeg har sett, er det lyse dagen på alle oppdragene og jeg liker mørket ... Men kom også med forslag til andre spill... 6113029[/snapback] G.R.A.W har oppdrag som foregår både natt, dag og i skumringen. Dette gjelder både Campaign og multiplayer. En fordel om du er "litt" mer spesifik når det gjelder hvilke(t) spill du er ute etter.. I mine øyne er i alle fall G.R.A.W et sikkert kjøp. 6113074[/snapback] G.R.A.W er helt konge Ser helt sykt ut! Spesielt vist du har en HD tv Gameplay,lyd,multiplayer, som nevnt grafikk. Alt er topp notch Anbefalles på det varmeste
stekri88 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Vel, da går jeg vel for det. Hvordan er co-op delen da? Spille co-op er dritkult...
BlastyTrasty Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nattoppdragene er intense. Spillte nettop igjennom et der jeg var helt avhengig av thermo-goggles. Utrolig stilig! Har hørt at Co-op over XBOX live er veldig bra. Co-Op med en kamerat på samme xbox er ikke noe serlig, da blir det FPS view og det er kjedelig.
Linuxguru Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Co-op har dessverre egen campaign med kun 4 brett, og det går ikke å spille den vanlige campaign i multiplayer. Har ikke funnet noen vei rundt denne begrensningen.
Dec Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Vel jeg har nesten bestemt meg for GRAW , men jeg lurer på om det er noen oppdrag om natten? For av det jeg har sett, er det lyse dagen på alle oppdragene og jeg liker mørket ... Men kom også med forslag til andre spill... 6113029[/snapback] PM meg hvis du vil kjøpe spillet.
Finnduz Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hei, ta en titt her før du kjøper spillet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=577528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå