Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

CD rommen fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja sitter med et plagsomt problem. CD/dvd brenneren/spilleren vil bare ikke spille av cder lenger. lager bare sånn "drrrr, drrr" lyd. kommer ingenting opp, elr noe. har snakket med de jeg kjøpte pcen til, og de guidet meg til drivere osv...oppdateringer, men det hjalp lite. er den ødelagt? den blir bare til slutt still, den. den prøver å loade cden, men hører at den blir strengt tilbake igjen. plz, vis noen har hatt samma problem. forklare hvordan jeg kan reparere, elr om jeg MÅ kjøp ny? :cry:

Endret av santana89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis PC'en din er forholdsvis ny, kan du sikkert få ny spiller på garantien. Skulle de slå seg vrange, koster heldigvis ikke en ny en mer enn 300-400kr.

Skrevet

hehe ja. takk dere :!: vet iallefall ikke at den kan repareres nå da:P det var var bare at før virket den etter jeg tok den ut og inn hele tia, selv om den laget den lyden. no kan den ikke spille av i det hele tatt....

Skrevet
... lager bare sånn "drrrr, drrr" lyd. kommer ingenting opp, elr noe.

6112110[/snapback]

Har du sjekket platen for skader?

Skrevet

har testa alle plater jeg har. vaska alle plater jeg har over og over igjen:P testa originale spill. originale dvd plater:P alt, og ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...