Gå til innhold

Razr V3i - Mye mobil for pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ville ikke anbefalt deg v3i. Kommer ikke unna at det er en vanvittig pen telefon, men den skuffet meg stort. Kjøpte den selv for rundt en måned siden, men menysystemet er helt horribelt dårlig, og om du skriver mye meldinger blir du nok også skuffet grunnet motorolas itap (deres verson av t9). Jeg solgte den igjen etter kun 4 dager, og etter min mening er stort sett designet det eneste man betaler for når det kommer til denne telefonen. Du får bedre og mer brukervennlige telefoner i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
Jeg personlig ville ikke anbefalt deg v3i. Kommer ikke unna at det er en vanvittig pen telefon, men den skuffet meg stort. Kjøpte den selv for rundt en måned siden, men menysystemet er helt horribelt dårlig, og om du skriver mye meldinger blir du nok også skuffet grunnet motorolas itap (deres verson av t9). Jeg solgte den igjen etter kun 4 dager,  og etter min mening er stort sett designet  det eneste man betaler for når det kommer til denne telefonen. Du får bedre og mer brukervennlige telefoner i denne prisklassen.

6113181[/snapback]

 

 

Hvordan fungerer itap i forhold til T9 ?

Lenke til kommentar
Er det ingen andre forskjeller på v3i og v3x enn 3g?

6110237[/snapback]

Det er veldig mange forskjeller på V3i og V3i!

V3x har bedre kamera, 3g, bedre batterikapasitet, A2DP, GoForce 5600 grafikkbrikke, mye bedre ytelse, bedre skjerm, bedre og større utvendig høyttaler ++

 

Tastaturet til V3x må vel være et av verdens beste tastaturer på en mobil enhet. Dette har Motorola laget så bra, at du nesten blir avhengig av å bare gå rundt å trykke på knappene.. Skjermen er fantastisk bra, også noe av det beste på markedet.. :love:

 

iTap syns jeg fungerer helt greit. Når man har vendt seg til det, akkurat som man må vende seg til T9, går skrivingen fort og lett.

Og hva er så galt med menysystemet?? Det er ingen andre enn Motorola på markedet om har gjort det så enkelt for brukeren til å tilpasse sitt eget menysystem. Du kan velge oppsett, rekkefølge osv.. Også i flere undermenyer!

Jeg for min del syntes menysystemet til Motorola er bedre enn bl.a. Nokia sitt..

 

Les brukertester på V3x her.

 

Jeg kan ikke annet enn å si at jeg elsker denne telefonen :love: Og at jeg holde meg til Motorola fremover. Fikk min første Motorola i E398, og var kjempefornøyd med den. Jeg skjøner ikke helt hvorfor folk her til lands er så skeptisk til Motorola.. Hva er galt med Motorola her i Norge? De har jo tross alt nesten 1/5 av verdensmarkedet..

 

Go Motorola! :thumbup:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...