Gå til innhold

lagre svar fra form i tabell...


Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

den så ganske riktig ut, hvem har skrevet den for deg?

 

for det første: php-koden ville jeg plassert helt øverst i dokumentet og kjørt en header("Location: " . $_SERVER['PHP_SELF']); etterpå, slik at du ikke får flere like rader. jeg ville også sjekket av $_POST['submit'] er satt før php koden kjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

lastet ned en guide... :p

 

skal eg bare skrive "header("Location: " . $_SERVER['PHP_SELF']);" inn først i php-koden? eg vet ikkje ka en header e en gang :(

 

men kordan legger eg databasen over til nettet? kommer meg ikkje inn på databasen fra home.no.net/.../-siden min... :S

 

sjekke av "$POST_['submit']" ? :ermm:

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

home.no.net støtter ikke databaser, og header() redirecter deg til en oppgitt side, slik at POST-data slettes. da legges ikke data til igjen i databasen hvis du refresher siden.

 

Kan noen som har litt fritid til overs hjelpe han med dette over MSN? dette vil ta mange sider her på forumet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

damn... eg har MASSE å lære... :(:(:(

tusen takk for hjelpen hertil hockey500... (gjør ingenting hvis u gidd å hjlpe meg litt framover seinere og... :p)

 

offtopic: må man ha en database for å kjøre et søk på en side?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

så eg skal skrive inn ting som skal være søkbart inn i (tusenvis av :p) flatfiler og deretter søke gjennom de me en metode eg ikkje har peiling på?

 

--Eg "vet" at u irriterer deg over alle spørsålene mine...:p--

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...