hockey500 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 den så ganske riktig ut, hvem har skrevet den for deg? for det første: php-koden ville jeg plassert helt øverst i dokumentet og kjørt en header("Location: " . $_SERVER['PHP_SELF']); etterpå, slik at du ikke får flere like rader. jeg ville også sjekket av $_POST['submit'] er satt før php koden kjøres.
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) lastet ned en guide... skal eg bare skrive "header("Location: " . $_SERVER['PHP_SELF']);" inn først i php-koden? eg vet ikkje ka en header e en gang men kordan legger eg databasen over til nettet? kommer meg ikkje inn på databasen fra home.no.net/.../-siden min... :S sjekke av "$POST_['submit']" ? Endret 19. mai 2006 av Slettet+142
hockey500 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 home.no.net støtter ikke databaser, og header() redirecter deg til en oppgitt side, slik at POST-data slettes. da legges ikke data til igjen i databasen hvis du refresher siden. Kan noen som har litt fritid til overs hjelpe han med dette over MSN? dette vil ta mange sider her på forumet..
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 damn... eg har MASSE å lære... :( tusen takk for hjelpen hertil hockey500... (gjør ingenting hvis u gidd å hjlpe meg litt framover seinere og... ) offtopic: må man ha en database for å kjøre et søk på en side?
hockey500 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 nei, du kan bruke flatfiler også, men databaser gjør alt veldig mye enklere
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 oki... neppe mye vits i å hjelpe meg egentlig.. -tydeligvis.. vet ikkje ka flatfiler e en gang...
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) så eg skal skrive inn ting som skal være søkbart inn i (tusenvis av ) flatfiler og deretter søke gjennom de me en metode eg ikkje har peiling på? --Eg "vet" at u irriterer deg over alle spørsålene mine...-- Endret 19. mai 2006 av Slettet+142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå