Snorre Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hvordan kobler man den til Nettet da ? Vet den har Tråløst nettverk , men må man ha det på en Router da for og få den eller er det vanlig nettverks kort i den ? 6108027[/snapback] Jeg er sikker på at man kan kjøpe et USB adapter som lar deg koble vanlig kabel inn. Ethernet eller hva nå det heter.
TOO TRILL Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 hmm lurte også litt på det :| Eneste som stopper meg i og gi maskinen 10/10 for førsteinntrykk er vel at den ikke støtter HD 6107290[/snapback] Det var jo kanskje litt va tankegangen til nintendo at det skulle være billig å spille på den, slippe HDTV til mange tusen kroner. Billig og godt gameplay = 6107758[/snapback] Ja skjønner det men hadde vært en bonus bare det for grafikken sin skyld , selv om jeg garantert tror at mange titler kommer til og se bra ut på Wii 6108015[/snapback] Tror de fleste kommer til å se bra ut, hvis du har sett traileren til det nye mario spillet. Og en del av sjarmen til nintendo er jo gameplayet f.eks, mario party, super smash, ahhh n64.
Kakofoni Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 De sier man kan last ned gamle NES,SNES og Sega spill på den 1. Kommer dette til og koste noe ? ( eventuelt koste og gå på nett med den ) Ja. Å laste ned spill vil koste. har lest noe om $1 for NES-, $5 for SNES- og $10 for N64-spill. Nedlasting av retrospill kalles Virtual Console. 2. Hva slags harddisk eller lignene har Wii ? Den har innebygd flashminne med 512 MB som kan byttes ut. I tillegg støtter den eksterne harddisker, noe som gjør at du får mer enn nok plass. Retrospillene tar jo utrolig lite plass. Et N64-spill krever ikke mange MB, og ihvertfall ikke SNES og NES-spill. Game Cube er kompatibel også 1. Må man benytte gamecube kontrollene ? eller kan man bruke en av de to forskjellige Wii kontrollene ? Om du skal spille retrospill, vil nok ikke muligheten til å bruke Wii-moten være der. Til GC-spill, vil du måtte bruke GC-kontrolleren, og til resten brukes Wii's retrokontroll.
TCi Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har opprettet en side om Wii, hvor jeg har skrevet ned det meste av informasjonen som er å få tak i til nå. http://revolution-fan.net/info.php Du kan lese litt om Virtual Console og kontrollene også under Nintendo Wii seksjonen. Håper det er greit nok med den informasjonen som ligger der. PS: Domenet ble opprettet før det offisielle navnet ble opprettet
Yuri555 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 De sier man kan last ned gamle NES,SNES og Sega spill på den 1. Kommer dette til og koste noe ? ( eventuelt koste og gå på nett med den ) Ja. Å laste ned spill vil koste. har lest noe om $1 for NES-, $5 for SNES- og $10 for N64-spill. Nedlasting av retrospill kalles Virtual Console. 2. Hva slags harddisk eller lignene har Wii ? Den har innebygd flashminne med 512 MB som kan byttes ut. I tillegg støtter den eksterne harddisker, noe som gjør at du får mer enn nok plass. Retrospillene tar jo utrolig lite plass. Et N64-spill krever ikke mange MB, og ihvertfall ikke SNES og NES-spill. Game Cube er kompatibel også 1. Må man benytte gamecube kontrollene ? eller kan man bruke en av de to forskjellige Wii kontrollene ? Om du skal spille retrospill, vil nok ikke muligheten til å bruke Wii-moten være der. Til GC-spill, vil du måtte bruke GC-kontrolleren, og til resten brukes Wii's retrokontroll. 6109012[/snapback] Ekstern Harddisk , ville man ikke kunne laste ned spillene til den ( Via eventuele Piratsider ) og spille ?
Kakofoni Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Ekstern Harddisk , ville man ikke kunne laste ned spillene til den ( Via eventuele Piratsider ) og spille ? 6109573[/snapback] Vel, etter alt jeg vet, ja. Men det kan jo hene Nintendo finner på noe genialt som forhindrer dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå