att404 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Lurte bare på om man trenger flere mil med kode for å laste opp en fil til en server (ftp)? Gidder noen legge ut link til et eksempel?
aadnk Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Selv har jeg laget en temmelig grei wrapper for de innebyggede API-funksjonene. Du finner klassemodulen her. Ellers kan en med letthet finne et utall med eksempler blant annet på Planet-Source-Code.
att404 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 *bukker* Skal teste den ut om litt, sier ifra hvordan det går:)
att404 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Hehe, fant en litt lettere, jeg. My.Computer.Network.UploadFile( _ filnavn, _ server + nyttnavn, "user", "pass")
Moskus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 .NET har innebygget veldig mange innebygde rutiner for slikt og tilsvarende, så det lønner seg å søke i f.eks. "Object browser" først (bare trykk på F2 knappen).
aadnk Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Du burde jo nevnt i førsteinnlegget av du benyttet .NET da. Jeg gikk jo ut ifra at VB6 var det relevante ettersom du ikke postet dette i .NET-forumet. Hm, undres på om noen burde lage en sticky der det bes at en blant annet spesifiserer den nøyaktige språkversjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå