Gå til innhold

Ny billig harddisk?


Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med valg av ny harddisk? har en på 200gig som er så og si full og ser meg rundt etter en nye en, men har lite med penger. Så det jeg ser etter er en S-ATA harddisk med en del plass til rundt 400-500kr.

 

Er dette oppnåelig?

 

Takk for all hjelp.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville heller kjøpt en 160-200gig disk. De koster veldig lite ekstra for mye mer plass. Mye mer for pengene kost sagt.

 

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

 

Alle disse er helt greie disker. Seagate barracudaene er mine personlige favoritter pga. lav pris, lav støy, og top-sjikt ytelse (selv om de fleste av disse "vanlige" diskene har veldig lik ytelse).

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Ja jeg tenkte nettop på og strekke meg littegranne i pris ja, men vil ikke gi slipp på "billigeheten".

6103481[/snapback]

 

Vel, du får en 160gig'er til 500kr da... bare å sjekke i prisguiden det.

 

Evt. sjekke brukmarkedet, for der er det ofte mange røverkjøp innen harddisker. Alltid en del mennesker som bytter ut gamle server-harddisker med nye større versjoner.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Du bør absolutt legge på en hundrings eller to og få 160, 200 eller 250GB ja. Det er ikke mange kronene som skal til for å få mer plass for pengene. Det er fra 250-320 og oppover man begynner å betale blodpris per megabyte.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...