Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke formatert disken min!


Anbefalte innlegg

Heisann folkens.. som resten av postene på denne delen av forumet har jeg ett problem med pc'en min. Nettop det at jeg ikke får formatert (slettet alt) på hard- disken min!

 

Når jeg skal gøre det kommer det bare opp en melding om at jeg må lukke alle vinduer som bruker denne disken, eneste problemet er jo det at det vinduet jeg skal formatere disken fra er jo fra nettop den disken jeg skal formatere! Har jo bare en harddisk!

 

Kort forklaring:

Hvordan skal jeg kunne formatere pc'en min når den sier jeg ikke kan formatere fra den eneste hard-disken jeg har!

 

Jeg har proppet allt mulig dritt innpå maskina og er lei av all dritten, og når jeg endelig skal fjerne alt og bare ha det jeg trenger så sier den at jeg ikke kan gjøre nettop det! Frustrerende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er i ferd med å formatere hardisken din og du er klar over at alt blir borte , sant?

Det betyr agså at du må installere windows på nytt , at du må installere chipset drivere , at du må installere skjermkort drivere, at du må installere nettverkskort drivere, at du må installere audio drivere og at du må installere alle oppdateringer fra Microsoft og mye annet.

 

Du stapper in CD eller slenger (som du sier det) i Cdrom og når Pc'en har så vidt startet , du må følge med , får du meldning om å Taste en tast slik at Pc'en skal starte fra CD'en . Installation vil starte og div. meldninger vil komme opp etter hvert. Du må svare på de med Enter. Forklaringer får du underveis fra installations programmet.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Ja fant ut av det rett før du postet, og ja er klar over hva jeg gjør :p

 

Holder på og formatere nå... tok sin tid gitt.

 

Hele grunnen (nesten), er at jeg får de siste delene til min nye maskin, ganske snart. Og da skal stefaren min "kjøpe" maskina mi til lillesøstra mi, og siden hun er 8 år tror jeg ikke hun trenger allverdens med drivere osv.

 

I forhold til de spillene osv hun holder på med kommer hun jo til å få den ultimate gamer-pc uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...